Wpis z mikrobloga

@Ogau wg mnie też, tak naprawdę to wg każdego kto nie szuka dziury w całym i nie próbuje się #!$%@? na siłę do tej babki bo jest z lewicy tak jak ty. Nie zaskoczę cię dodając że mam prawo jazdy.
  • Odpowiedz
@Gours: a wiesz, że znaki drogowe w UK też projektował duet, który wtedy nie potrafił prowadzić auta nawet? xD To totalnie nie ma znaczenia. Większość posłów nie ma też C+E, a uchwalają przepisy dotyczące transportu ciężkiego. Trzeba potrafić słuchać ekspertów i korzystać z doświadczenia innych, nie musisz się na wszystkim znać. Z resztą gówno się znasz na ruchu, bo jeździsz 10-20-30kkm do kołchozu i na wakacje, tak jak twój stary
  • Odpowiedz
@ZygmnuntIgthorn: tylko szkoda, że nie odróżniasz ironii od sarkazmu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodajmy do tego fakt, że mówimy o funkcjach stricte politycznych, więc jakiekolwiek kryterium merytoryczne nie jest tu potrzebne i to w zasadzie zamyka całą dyskusję. Ale przyjmijmy, że mowa o "poważnym" zespole ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego. Czy naprawdę chciałbyś na stanowisko przewodniczącego kogoś, kto poznał sprawę może i szeroko w teorii, ale w
  • Odpowiedz
@Gours Breaking news: ruch drogowy to nie tylko samochód, wiedziałeś o tym? A jako piesza czy rowerzystka jest niechronionym uczestnikiem ruchu drogowego i pewnie może powiedzieć to i owo bo polscy kierowcy to dzikie zwierzęta i pewnie nie raz nie dwa miała jakąś patologiczną sytuację że kierowca chciał ją zabić bo jeździł szybko ale bezpiecznie

Jeśli chodzi o ruch drogowy to wiaodmo najlepsza jest perspektywa samochodziarza według którego każdy winny tylko
  • Odpowiedz
@Saprofit Tak zmienia perspektywę na każdy najgorszy ja najlepszy

Każda perspektywa która nie zgadza się z moją jest zła, kolejny.

Ty może spróbuj się przejechać rowerem żeby zobaczyć inną perspektywę niż zza kółka. Piesi i rowerzyści to też uczestnicy ruchu i to niechronioni więc ich zdanie też powinno mieć rację bytu

@Ulyssos Zwracanie uwagi że nie tylko samochodziarska perspektywa jeżdżę szybko ale bezpiecznie i wszyscy wskakują mi pod samochód żeby
  • Odpowiedz
@ZygmnuntIgthorn: wystarczy jakakolwiek kategoria bo w gruncie rzeczy chodzi o jakiś kwit, że ktoś chociaż raz ogarnął przepisy i zdał egzamin teoretyczny, do tego dodatkowo przydałoby się zawodowe zajmowanie się infrastrukturą/ruchem drogowym
  • Odpowiedz
@Szalom: jak wcześniej napisałem, jakiekolwiek prawko jest chociaż potwierdzeniem, że ktoś zdał egzamin z przepisów teoretycznych, może być na motor czy ciągnik obojętne, ale powinno być, do tego jakieś zawodowe doświadczenie z ruchem drogowym/infrastrukturą.
  • Odpowiedz
@Szalom: mów za siebie. Ja dużo jeżdżę samochodem, ale dużo też poruszam się jako pieszy. Rozumiem problemy jednych i drugich, o wiele bardziej zwracam uwagę na pewne rzeczy, np. przechodząc przez pasy zrobię to możliwie jak najbardziej sprawnie, aby upłynnić ruch, bo rozumiem, że kierowcy tez mogą się gdzieś spieszyć. Analogicznie jako kierowca zwracam bardzo uwagę na pieszych i przepuszczam ich na przejściach - może trochę się ten argument zdezaktualizował
  • Odpowiedz
@Gours Ale ona zostala przewodnicząca i w tym spoko sobie radzi. Kto nie byl w jakimś zespole i gdy trzeba bylo wybrać przewodniczącego to nie bylo chętnego? Nie ma o co robić afery.
Przewodniczący klasy ma dobrze ja reprezentować i dobrze sie komunikować, nie musi byc najlepszym uczeniem.
  • Odpowiedz
tylko szkoda, że nie odróżniasz ironii od sarkazmu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Saprofit: A co Ci się nie zgadza?

Czy naprawdę chciałbyś na stanowisko przewodniczącego kogoś, kto poznał sprawę może i szeroko w teorii, ale w
  • Odpowiedz
@Gours: powinien byc zakaz pełnienia funkcji publicznych bez wykształcenia kierunkowego przynajmniej magistra (naprawdę niska poprzeczka). Jasne ze miernoty załatwią sobie lewe papiery nawet kardiologa na jakimś kulu ale zawsze jedno oszustwo więcej żeby ich gonić.
  • Odpowiedz