Aktywne Wpisy
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +10
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Ogladanie filmów z moją #rozowepaski to jakiś dramat. W zeszłą sobotę wybierała ona. Oczywiście jakaś gówno komedia romantyczna, ale mieliśmy razem oglądać to siedzę i oglądam (i jem chipsy)
Wczoraj ja wybierałem, tym razem coś bardziej w moich klimatach, kino akcji z elementami sciencie fiction. Co robi ona? Po trzech minutach już tiktok. Pytam to oglądamy czy nie?
Tak tak, po kolejnych 5 minutach znowu telefon, potem idzie #!$%@?ć coś w kuchni, zaraz w ogóle wychodzi bo będzie prasować itd.
Ogladanie filmów z moją #rozowepaski to jakiś dramat. W zeszłą sobotę wybierała ona. Oczywiście jakaś gówno komedia romantyczna, ale mieliśmy razem oglądać to siedzę i oglądam (i jem chipsy)
Wczoraj ja wybierałem, tym razem coś bardziej w moich klimatach, kino akcji z elementami sciencie fiction. Co robi ona? Po trzech minutach już tiktok. Pytam to oglądamy czy nie?
Tak tak, po kolejnych 5 minutach znowu telefon, potem idzie #!$%@?ć coś w kuchni, zaraz w ogóle wychodzi bo będzie prasować itd.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jaguar x-type 3.0v6 4x4 automat kombi ( ͡º ͜ʖ͡º)
Samochód z prędkości powiedzmy 100km/h hamuje awaryjnie bez problemu, bez wibracji, bez hałasu.
Ale już ze 150km/h chcąc szybko wytracić prędkość, towarzyszą temu wibracje i huczenie.
Ostatnio wymieniałem przednie tarcze i jest identycznie.
Tarcze i piasty nie mają bicia.
Jakieś tropy?
Wydaje mi się że było tak od momentu zakupu dziada, a do tej pory wymieniłem wszystko związane z hamulcami i zawieszeniem. Plus do tego prawie cały napęd (półosie, wał, dyfer, skrzynia kątowa zregenerowana).
Koła proste, wyważone, opony nowe.
Nigdy nie wymieniałem części pod kątem tej usterki, bo rzadko się zdarzają sytuacje kiedy ona się objawia, ale kiedy już to hamowaniu towarzyszy strach xd
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
@jestem_legenda: Czy bezpośrednio po wymianie tarcz wykonałeś próbne hamowanie z wyższej prędkości, żeby sprawdzić czy nie bije?
czy wymieniajac tarcze zmierzyles bicie boczne czujnikiem zegarowym na piastach?
I nie przez "pierwsze kilometry", a jeśli ktoś jeździ normalnie w ruchu miejskim, to klocki się z tarczami zgrają dopiero po kilkuset kilometrach. Cywilne klocki żeby ułożyć, świadomie stopniując hamowanie to i tak trzeba kilkadziesiąt kilometrów przejechać.
To co masz jest typowym objawem nierównego przegrzania tarczy.
Czyli nim klocki ułożyły się w równy styk z tarczą, to było silne hamowanie, tarcza nagrzała się bardzo nierównomiernie promieniowo i zaklęło to w niej naprężenia.
Na zimno potrafi być całkowicie płaska, dlatego nic nie da badanie bicia czujnikiem zegarowym i dlatego nic się nie dzieje przy hamowaniu z
Ale ma to sens, bo właśnie nie czuje tego na kierownicy, tylko ogólnie.
Także prawdopodobnie masz rację, dziękuję za pomoc :)