Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 9
@adamssson: Wielkie SUVy i pick-upy won z miast. To jest tylko zagrożenie dla wszystkich dookoła i pojazd nie przystający do naszego układu miast.
  • Odpowiedz
@jaqqu7: z zakazami bym nie szalal ale zgodze sie ze to typowe samochody do amerykanskich realiow z szerokimi drogami, duzymi dystansami itp

podobnie taki dodge challenger, na zywo tez o wiele wiekszy i masywniejszy niz w filmach ale jest fajny jak jedziesz setki km prosta droga po pustyni a nie do stania w korkach na podkarpaciu. Ot inne drogi, inne potrzeby, inna cena ropy...
  • Odpowiedz
@jaqqu7 ile w Polsce było wypadków spowodowanych przez auta wielkości F150?

Wiadomo, że jest ich mało, ale obiektywnie udział procentowy wszystkich zarejestrowanych vs małe bmw.
  • Odpowiedz
  • 1
@rraaddeekk: Nie wiem jak u nas ale nawet w USA w ostatnich latach coraz głośniej mówi się o regulacjach dotyczących monstrów jeżdżących po drogach. Bo tam wypadki związane z brakiem dobrej widoczności z fotela kierowcy są nagminne. Plus takie samochody są wybitnie niebezpieczne na drogach przy zwykłych stłuczkach. Takie wozy potrafią ważyć już po 3.5 tony i więcej. Niektóre modele już nawet sięgają ponad 4 wzwyż. Jednocześnie to jak wygląda
  • Odpowiedz
@jaqqu7: Niezabytkowe F150 nigdy nie powinny jeździć u nas po drodze bo nie mają homologacji.

Problem jest prosty i trudny zarazem. Jesli polisman zrobi kontrolę pod kątem homologacji to mu zabiorą DR i żadna SKP nie będzie chciała mu podbić przeglądu. Szkodnik zlikwidowany.

Inna sprawa jak zmotywować policjantów do takiej kontroli. Znam przypadek gdzie pare zgodnych z prawdą zgłoszeń powodowania zagrożenia przez oślepianie kierowców zadziałało.
  • Odpowiedz