#geekbuying cześć, miał ktoś z Was problem z gwarancją? Najpierw padł mi pierwszy raz odkurzacz Proscenic P12 to przysłali nowa głowicę i teraz ta padła drugi raz i chcę kasę z powrotem. To dostałem informację, że używałem produkt 8 miesięcy i mogą mi zwrócić jedynie połowę wartości odkurzacza. No trochę zagranie poniżej pasa, ma ktoś jakieś doświadczenia?
@kondziu696: Coś mnie się zdaje, że chcą Cię zrobić w ciula. Z tego co mi się kojarzy, to prawnie mają obowiązek za drugim razem zwrócić pełną kwotę pieniędzy.
@JWP1: Mój Wanboo x5 po 10 miesiącach też uległ awarii (mruganie). Najpierw kazali wgrać nowe oprogramowanie wysłane poprzez e-mail ale nie pomogło. W związku z używaniem projektora przez 10 mcy łaskawie wymienią mi na nowy jak zapłacę 50% kosztów. I chyba muszę jeszcze odesłać projektor.
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link