Wpis z mikrobloga

#geekbuying cześć, miał ktoś z Was problem z gwarancją? Najpierw padł mi pierwszy raz odkurzacz Proscenic P12 to przysłali nowa głowicę i teraz ta padła drugi raz i chcę kasę z powrotem. To dostałem informację, że używałem produkt 8 miesięcy i mogą mi zwrócić jedynie połowę wartości odkurzacza. No trochę zagranie poniżej pasa, ma ktoś jakieś doświadczenia?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Padł mi projektor od nich po siedmiu miesiącach, odpisali że mogą mi go wymienić za 140 euro... XD
  • Odpowiedz
@JWP1: Mój Wanboo x5 po 10 miesiącach też uległ awarii (mruganie). Najpierw kazali wgrać nowe oprogramowanie wysłane poprzez e-mail ale nie pomogło. W związku z używaniem projektora przez 10 mcy łaskawie wymienią mi na nowy jak zapłacę 50% kosztów. I chyba muszę jeszcze odesłać projektor.
  • Odpowiedz