Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema mirosławy, mam do was pytanie. Jak znaleźć dziewczyny do przytulania za pieniądze? Szukałem ofert na escort, ale nie za bardzo są jakiekolwiek w moim mieście. Do tego preferowałbym, żeby spotkanie odbywało się u mnie w mieszkaniu, na przykład obejrzelibyśmy sobie razem jakiś film czy serial. Samo przytulanie i rozmowa, bez kontekstu seksualnego. Aplikacje randkowe chyba odpadają bo i tak prawie nie mam par więc nie mam jak dotrzeć do potencjalnych usługodawczyń. Chyba, że jest jakiś sposób, żeby temu zaradzić XD Uprzedzając tak mam hobby, tak chodzę na siłownię, na terapie chodziłem , ale w większości nie dawały one prawie żadnego efektu a już na pewno nie zaspakajały one moich potrzeb pod tym względem i nie dawały narzędzi, żeby sobie z tym radzić, nie mogę mieć aktualnie psa ani kota itd. Jeszcze jedno w sumie, bardzo bym był wdzięczy, jeżeli jakiś znawca podzieli się spostrzeżeniami na temat cen takiej usługi. #divyzwykopem #samotnosc #tfwng #przegryw



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 18
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Moim zdaniem będzie ciężko znależć taką dziewczynę a wręcz to jest niemożliwe. Może divy ale w klimacie gfe to chyba najlepsze rozwiązanie. Mowimy też o duzych miastach top5 w mniejszych to nawet ciężko fajną dive znależć. Oczywiście zależy jak sam wyglądasz jaki masz budżet.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @oonn32: Wyglądam raczej kiepsko. Może nie jestem odpychający, ale jestem mało atrakcyjny. Twarz niemal bez oznak testosteronu. Niby jestem wysportowany, ale nie zauważyłem, żeby to coś zmieniało. Co do budżetu to jest on skromny, maks 1k miesięcznie. Divy właśnie wolałbym nie bo u mnie są same stare XD i pewnie nie będą chciały do mnie jeździć. Miałem nadzieją, że znajdzie się jakaś małolata, która pokusi
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
Anonim (nie OP): Cześć

Siema mirosławy, mam do was pytanie. Jak znaleźć dziewczyny do przytulania za pieniądze? Szukałem ofert na escort, ale nie za bardzo są jakiekolwiek w moim mieście. Do tego preferowałbym, żeby spotkanie odbywało się u mnie w mieszkaniu, na przykład obejrzelibyśmy sobie razem jakiś film czy serial.


Odpowiadam w pełni poważnie, z własnego doświadczenia. Normalnie szukaj div na stronie escort. Zarówno samo przytulanie, jak i oglądanie filmu - bez problemu każda to zrobi. Ale warunek jest jeden - nie u Ciebie w domu, a u niej (czyli tam gdzie ona pracuje). Nie ma takiej opcji żeby było to u Ciebie, nawet nie ma co rozważać, jest to zbyt niebezpieczne dla niej, żadna normalna się nie zgodzi, a nienormalna Ci nie jest potrzebna. Ale u divy - na 100% będzie bez problemu wszystko co napisałeś. Oczywiście cennik tak jak za seks (czyli średnio 300zl/h), po prostu normalna cena za jej godzinę, a jak wykorzystasz ten czas to zależy od Twojego pomysłu.
Diva z escort to najszybszy sposób, bo jak zaczniesz szukać "cichodajek" czy innych tam "koleżanek" które się zgodzą za 100zl/h to stracisz kupę czasu, miesiącami będziesz szukał i pisał z nimi i negocjował, a to coś im wypadnie, a to nie będą mogły, a to coś tam innego, a to dzień jej nie pasuje, a to Ty musisz się dopasować do niej, ogólnie szkoda
  • Odpowiedz
Gdzie szukać takich dziewczyn?


@mirko_anonim:

jeśli naprawdę nie chcesz seksu ani nic erotycznego, to szukaj zwykłych dziewczyn, a nie div ani seksworkerek.
Zacznij od propozycji spędzania czasu w publicznych miejscach. Proponuj rozmowę przy kawie, albo pójście z tobą na koncert muzyczny, do teatru. Po kilku spotkaniach możesz proponować siedzenie
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: np jak bys chcial znaleźć jakąś żeby wyjść do kina restauracji to z góry Ci mówię że nie ma sznas, żadna się nie pokaże na mieście, co do oglądanie filmów przytulania to raczej też nie znajdziesz ale pewnie sam musisz spróbować żeby się przekonać nie chodzi nawet o wygląd poprostu takich jak Ty jest bardzo duzo
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Nie rób tego, będziesz sobie podświadomie wkręcał że 'może jednak coś ona czuje' im więcej będziesz z nią siedział. A ona będzie tylko miła bo dostała hajs. Idź spuścić z krzyża, dalej rób swoje i się rozwijaj. Nie warto iść drogą udawania relacji uczuciowych.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: na escort znajdziesz filter po "Klimat GFE"
@kaminarii tez tak mialem, przytulalem sie z nia z pol godziny bo za 2 razem nie chcial stanac. Podswiadomie, moze mialem takie rozmyslania, ze mnie lubi. Potem usunela ogloszenie i przestala odpisywac, nie bylem zbyt zasmucony z tego powodu bo pogodzilem sie z faktem, ze nic dobrego nie trwa wiecznie. Najgorzej jest sie przywiazywac do kogokolwiek, ale chuop przegryw chyba wystarczajaco
  • Odpowiedz