✨️ Obserwuj #mirkoanonim Słuchajcie, moja różowa tworzy sobie rękodzieło i generalnie znajomi jak i ja sam twierdzę, że ma do tego po prostu mocny talent. Bawi się w dioramy, pudełka i inne takie różne nerdowe, gamingowe, rzeczy. Jak ją namówić oraz jak jej pomóc, żeby wyszła ze swoimi dziełami z piwnicy? Wstawiała kiedyś na ig, tt ale skasowała po pół roku bo nikt tam nie zaglądał (pewnie nie wbiła się w algorytmy czy coś). Myślałem, żeby zaczęła prowadzić kanał na YT z jakimiś tutorialami ale nie wiem czy coś by na tym osiągnęła - nie znam się na tym jak i kiedyś ją to korciło.
Co sądzicie? Co możecie doradzić, pomóc? Każda rada na wagę złota. Dzięki z góry!
@wankstain: A ty umiesz czytac? Przecież pisał, że miała instagram. Możecie spróbować z IG najwyżej znowu usuniecie. Nie za bardzo to powinno wpłynąć, warto spróbować aby potem nie żałować.
@rathgarek: @mirko_anonim jeśli nie zapłacisz to żadne platformy nie będą tego promować, to jest biznes :p Algorytmy algorytmami ale jeszcze trzeba im pomóc
Anonim (nie OP): Rady jak nakłonić nie mam, uważaj za to na k#rwy z kas bo jak już przekonasz to oni bardzo lubią "zakładac" ludziom "działalność" wstecz i naliczać odsetki a ze względu na specyfikę tego co ona robi dodatkowo w grę nie wchodziłoby zwolnienie z vat.
@mirko_anonim: Zależy jak ona się z tym czuje. Na pewno tutoriale na yt wnoszą więcej niż jakieś zdjęcia na IG, ale za to taki filmik wymaga jakiejś charyzmy. Chyba, że będzie tylko pokazywać ręce jak coś robi i może czasem jakiś komentarz rzuci. Zgadzam się też z wypowiedzią wyżej - nie ma reklam za darmo, jak chcesz wbić popularność kanału/konta to niestety, ale trzeba zapłacić.
dostałam bojowe zadanie i mam przygotować playlistę z hiciorami na wesele kumpeli i stresuje się jakby zależało od tego moje życie (mam na to 7 miesięcy a już spędza mi to sen z powiek)