Poliftowy Polo GTI - kulturalny hothatch. Katalogowo 160k bez welurów i szyberdachu. Poliftowa wersja ma już matrixy i IQ Travel Assist (aktywny tempomat, dostosowanie prędkości do znaków, utrzymanie w pasie), więc wszystko do wygodnej i bezpiecznej jazdy. Silnik ten sam, co w Golfie GTI, Cuprze, tylko totalnie niewyżyłowany, ale z potencjałem na zabawę po gwarancji. Szukając czegoś do kulturalnego i spokojnego wożenia tyłka po trasach na co dzień, ale z zapasem mocy i małym pazurem, jak są okoliczności i ochota - bralibyście pod uwagę? #samochody #vw #volkswagen
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: Nie no Octavia RS w podstawie to jest 167k, a nawet jeszcze nie wybraliśmy lakieru i opcji. Owszem, można więcej technologii mieć w Octavii, ale nawet to, co za 167k już mamy w Polo, to w Octavii jest poukrywane w różnych opcjach. Chcąc wydać 200k to bym bardziej w kierunku Cupry Leon spoglądał bo po prostu ładniejsza jest Cupra. Natomiast Leon jest niby segment wyżej, ale nie
@Drmscape2: na octavię RS ugrasz 20k rabatu jak dobrze poszukasz. Teraz wchodzi lift i stary model można bardzo korzystnie wyrwać. Jeździłem autami na platformie polo (tcross, taigo) i jednak octavia jest dużo większa. Nie wiem jakie jest oznaczenie motoru w tym polo ale octavia rs po sofcie robi 350 koni. I chyba w polo jest skrzynia dq200 a w octavii dq381.
@Drmscape2: Myślę że to kwestia tego kto czego potrzebuje. Octavia jest bardziej praktyczna i może z powodzeniem służyć za auto rodzinne. Z kolei polo jest na pewno zwinniejsze i lżejsze. Jeżeli silnik jest ten sam, to w octavii generuje on 245 koni. Wychodzi na to, że w polo jest zdławiony softem albo ma inny osprzęt.
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: Znalazłem jakieś ogłoszenie używanego polifta, poprosiłem o sprawdzenie VIN na forum vw-club i mam takie info. Wychodzi na to, że rzeczywiście jest ta najnowsza generacja EA888 czyli Evo4 + DQ381. Czyli totalnie zdławiony fabrycznie silnik i skrzynia ze sporym zapasem. ( ͡°͜ʖ͡°)
#powodz #polska #beka #heheszki Wyobrazcie sobie, ze w tym chlewie obsranym gownie. Straz ma jeszcze takie wozy xD. Brakuje jeszcze koni a z tyłu sprzęt strazacki
Katalogowo 160k bez welurów i szyberdachu. Poliftowa wersja ma już matrixy i IQ Travel Assist (aktywny tempomat, dostosowanie prędkości do znaków, utrzymanie w pasie), więc wszystko do wygodnej i bezpiecznej jazdy.
Silnik ten sam, co w Golfie GTI, Cuprze, tylko totalnie niewyżyłowany, ale z potencjałem na zabawę po gwarancji.
Szukając czegoś do kulturalnego i spokojnego wożenia tyłka po trasach na co dzień, ale z zapasem mocy i małym pazurem, jak są okoliczności i ochota - bralibyście pod uwagę?
#samochody #vw #volkswagen
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: Nie no Octavia RS w podstawie to jest 167k, a nawet jeszcze nie wybraliśmy lakieru i opcji. Owszem, można więcej technologii mieć w Octavii, ale nawet to, co za 167k już mamy w Polo, to w Octavii jest poukrywane w różnych opcjach. Chcąc wydać 200k to bym bardziej w kierunku Cupry Leon spoglądał bo po prostu ładniejsza jest Cupra.
Natomiast Leon jest niby segment wyżej, ale nie
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: Po lifcie ponoć DQ380. Silnik EA888 Gen/Evo4.
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: Też tak myślę, dlatego spoglądam w stronę Polo, a nie segmentu C bo bombelka tym wozić nie będę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)