Wpis z mikrobloga

DISCLAIMER który obowiązuje do każdego wpisu!
1. Inwestowanie jest zawsze procesem obarczonym ryzykiem! Inwestuj odpowiedzialnie na własne ryzyko! Nie jestem profesjonalnym analitykiem finansowym a zwykła osobą z ulicy! Zachęcam do konsultacji z certyfikowanymi analitykami finansowymi w celu konsultacji własnych planów inwestycyjnych. Pamiętaj na giełdzie możesz ŁATWO STRACIĆ WSZYSTKIE PIENIĄDZE!
2. Wszelkie dane, materiały, informacje, przedstawione spółki akcyjne ,obliczenia, analizy, artykuły, opracowania itp. udostępniane przeze mnie mają wyłącznie charakter informacyjny lub statystyczny. Wszelkie decyzje, np. inwestycyjne podejmowane przez Użytkowników Serwisu są zawsze podejmowane indywidualnie i niezależnie, na ich własne ryzyko i na ich własną odpowiedzialność.

Serdecznie witam cała wykopowa społeczność!

Kilka słów o mnie:
Jestem aktywnie pracującym informatykiem w przedziale wiekowym 25-35 lat. Posiadam małe mieszkanie bez kredytu, a także nie mam innych zobowiązań kredytowych co czyni mnie wolnym człowiekiem. Dodatkowo mam małe nowe autko oraz piękna i inteligentniejsza ode mnie kobietę, a także plany na założenie zwykłej i miejmy nadzieje szczęśliwej i kochającej się rodziny. Na ten moment czuje się spełnionym człowiekiem w IT oraz generalnie uważam moje życie za względnie szczęśliwe i spokojne. Pracy w IT nie zamierzam na razie porzucać. Głównym moim celem jest osiągniecie #fire (Financial Independence, Retire Early) w wieku 40-45 lat. Mój całkowity przychód stanowi: pensja z IT(B2B) + na razie mała dywidenda z kilku spółek. Poza IT, nie prowadzę żadnej innej działalności. Wychowałem się w wielkiej płycie. W rodzinie Mama była inżynierem w państwowym zakładzie, a Tata zwykłym kierowcą w państwowej firmie. W domu nigdy nie brakowało nam rzeczy niezbędnych, nigdy nie chodziłem głodny, ubrania miałem zawsze czyste i wyprasowane, choć nigdy nie były to rzeczy ‘markowe’. Pierwsze „najki” maiłem dopiero w wieku 18 lat 😊. Także nie napisałb