Wpis z mikrobloga

#motocykle

No jednak nie pojadę po tą cbf 500 do Lublina.
Niby 5 k i w ogóle, ale za dużo tam do zrobienia by było.

Szukam czegoś bliżej.
Jest kilka Bandit 600 w okolicy.

Tylko ja serio szukam czegoś do spokojnej, bezawaryjnej jazdy po wioskach plus ewentualnie czasem dalszy wyjazd 300 km w jedną stronę.

A bandyta, widzę, 4 gary i cięższy jest. Czyli po lesie (po legalnej drodze oczywiście) będzie nim trudniej jechać.

To chyba cbf lepsza.
  • 42
  • Odpowiedz
  • 0
@Zielony34 to może ja powinienem nad enduro pomyśleć czy jakimś adv/dual

Nie chodzi o jazdę lasem, ale żeby przejechać czasem kilka km po dziurawym szutrze/piasku

Moje 125 daje radę, ale w trasie gorzej
  • Odpowiedz
@WolvvloW on jest dość elastyczny na przeróbki. Mam wyższa kierownicę i usztywnilem sobie przednie lagi. Na scramblera to pewnie wywalisz stopkę centralna i możesz tłumik poprowadzić inaczej to zwiększysz prześwit
  • Odpowiedz
to może ja powinienem nad enduro pomyśleć czy jakimś adv/dual


@WolvvloW: Prawdopodobnie tak. Teraz kup sobie moto na asfalt i naucz się jeździć czymś większym. Odkładaj hajs i z czasem rozejrzyj się za na przykład nie wiem, TDM 900 + jakaś płyta pod silnik i doposażenie w odpowiednie opony.

więc nie widzę żadnego tzw choroby wieku
  • Odpowiedz
@WolvvloW: jeździłem hornetem po polnych drogach jak było mokro to dłużej leżałem niż jechałem, oczywiście przy małych prędkościach nic się nie działo, ale to udreka, a nie jazda, szukaj czegoś wyższego i koniecznie opony w teren.

Kiedyś miałem aprille 125 tuareg to było fajne w teren, wszędzie dało się wjechać i nie strach, że cię gdzieś przygniecie
  • Odpowiedz
@WolvvloW nie no, 4 gary i las to się nijak nie łączy XD generalnie jak chcesz coś do spokojnej jazdy, jakieś wycieczki, las to jest nawet taki typ motocykli, nazywają się adventure, ale nie twój budżet, serio ( ͡° ʖ̯ ͡°)albo szukasz czegoś pod siebie i masz kasę albo jej nie masz i idziesz na kompromis, tak jak z samochodem.

Niektóre stare modele słabo hamują i to jest fakt bo masz np jak w er-5. 1 tarcza na przodzie, z tyłu bęben więc jak to ma hamować? W lekkim moto standardem jest tarcza przód + tył + ABS. No i też zwykle są większe tarcze, zaciski. No panie, to jest 20 letni przeskok technologiczny. Dlatego starszy model kupisz za 5k, a coś nowego za 15-20 w górę. Coś za coś.

Na dzień dobry i tak licz 1-2k na serwis (zależy co będzie do zrobienia, jak długo będziesz tym latać). Mnie serwis kawy wyszedł +/-2k z częściami + sam zmieniłem płyny i napęd, ale za to mam zrobione moto na tiptop na lata, zostaja serwisy
  • Odpowiedz
@WolvvloW: KLE500 będzie miał zasadniczo ten sam motor co ER5 kolegi @zielony_goblin, tylko w "budzie" bardziej do lasu. Nie jest to demon prędkości i szczyt techniki, ale do śmigania po lesie jak złoto. Sam się zastanawiam czy nie kupić jako drugie moto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@zielony_goblin: swoją drogą coś mi się chyba zepsuł wykop, bo nie mogę komentować Twoich wpisów... Chyba
  • Odpowiedz
@WolvvloW bandit u nas sławny tylko to...230kg wagi.
Fajnie byłoby Ci pojeździć, porównać różne sprzęty. Widać, że sam nie wiesz na co się zdecydować.
Spróbuj na to spojrzeć w ten sposób, że kupujesz motocykl na jeden sezon max dwa. Potem zmienisz na kolejny.
Ja osobiście tak robię, czasem szkoda sprzedać ale przecież czekam mnie następny inny sprzęt, który da inne doznania z jazdy ( )
  • Odpowiedz