Wpis z mikrobloga

  • 0
@JayCube: Hehe kolejne lewackie #!$%@? xD

Ale czej,
Czy ty właśnie wkleiłeś tą grafikę w odniesieniu do mojej wycieczki do Kopenhagi? Czy Kopenhaga jest zbyt passe już? xD

Wiesz co jest słabe w Kopenhadze lewacki dzbanie? To, że chodniki mają 150cm od ściany budynku, więc wszelkie elementy wystające jak schodki, zwężają przejście. Dodajmy do tego PIERDYLIARD rowerów poprzypinanych do budynków i efekt jest taki, że nie da się iść w parze.
Olaboga każo chodzić po miejscach do tego przeznaczonych


@JC97: Jak na przykład przejścia dla pieszych...
Wiec dlaszego inrastruktura dla aut zajmuje ponad 80% powierzchni pzreznaczonej do poriuszania sie... To, jak rozumiem, ten "czciwy podział obowiązku"

Hehe kolejne lewackie #!$%@? xD


@cwlmod: Tak, prawdziwa wolnosc jest wtedu kiedy szyscy bedziemy jezdzic wszedzie autami i bac sie wyjsc na ulice bo nas jeszcze jakis jasnie pan kierowca potraci bo uwazanie na pieszych
  • 0
Wiec dlaszego inrastruktura dla aut zajmuje ponad 80% powierzchni pzreznaczonej do poriuszania sie... To, jak rozumiem, ten "czciwy podział obowiązku"


@JayCube: A czy ty wiesz dlaczego taki procent infrastruktury jest przeznaczony na drogi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No jasne, ze nie wiesz, bo powtarzasz tylko lewackie kocopoły. Skasujmy samochody i postawmy tylko na łowełki cargo, a świat na pewno się nie zawali i wszyscy będą szcześliwi jadąc
Jak na przykład przejścia dla pieszych...

Wiec dlaszego inrastruktura dla aut zajmuje ponad 80% powierzchni pzreznaczonej do poriuszania sie... To, jak rozumiem, ten "czciwy podział obowiązku"


@JayCube: Teraz to już nie wiem o co Ci chodzi. Piesi mają mieć chodniki o rozmiarze dróg mimo, że mieszczą się na powierzchni może 1/20 samochodu? No i nadal nie odniosłeś się do tramwajów. Jak to jest, że tramwaj jako większy, gorzej hamujący ma pierwszeństwo
  • 0
Jak to jest, że tramwaj jako większy, gorzej hamujący ma pierwszeństwo przed samochodem


@JC97: Nie jestem pewien. Aczkolwiek podejrzewam ze tramwaj jest "lewacki" ma ma wieksza sprzydatnosc spoleczna niz samochod prywatny w miescie...

Skasujmy samochody i postawmy tylko na łowełki cargo, a świat na pewno się nie zawali i wszyscy będą szcześliwi jadąc rano do szkoły/pracy z 2 dzieci


@cwlmod: A dlaczego próbujesz uzywac pojazdow pracujecych, jako usprawiedliwienie auta prywatnego
  • 0
Nie jestem pewien. Aczkolwiek podejrzewam ze tramwaj jest "lewacki" ma ma wieksza sprzydatnosc spoleczna niz samochod prywatny w miescie...


@JayCube: No tak, bo według lewaków ideologia jest ponad fizyka xD

A dlaczego próbujesz uzywac pojazdow pracujecych, jako usprawiedliwienie auta prywatnego w miescie?

Bo wszystkie auta są prywatne i w większości służą do zarabiania/życia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jakbys miel dzieci to tez zrozumialbys ze rodzicom duzo bardziej
Nie jestem pewien. Aczkolwiek podejrzewam ze tramwaj jest "lewacki" ma ma wieksza sprzydatnosc spoleczna niz samochod prywatny w miescie...


@JayCube: Czyli to jednak nie chodzi o bezwładność, drogę hamowania i możliwość zrobienia krzywdy przez cięższego? To może niech samochody i autobusy też mają pierwszeństwo, w końcu mają większą przydatność niż piesi.
.>Ignorujecie zupełnie, że o ile wy nazywacie prawaków prostakami

@cwlmod: Wow, uwazaj bo Ci zylka peknie.

2 razy ci napisałem, żeby nie patrzeć na skrajne przypadki.


@cwlmod: A jaki ty masz argument? Bo Fizyka.... Czyli tiry maja miec zawsze pierszenstwo? A moze zawsze trzeba ustepowac silniejszemu. Ten argument jest juz dawno ukrecony przez to ze mamy glowy do myslenia, i ustalamy zasady ktore sa ulatwiaja zycie w spoleczenstwie. Mamy panstwo
samochody i autobusy też mają pierwszeństwo, w końcu mają większą przydatność niż piesi.


@JC97: Hmm, nie uwazasz ze jednak sie zagalopowales... Czlowiek jest jednak wazniejszy niz jakikolwiek pojazd...
@JayCube: Póki co pojazdów autonomicznych nie mamy, więc w tych pojazdach siedzą tacy sami ludzie. I ze względu na to, że mieszczą tych ludzi ileśtam i transportują ich szybciej niż piesi to chyba mają większą przydatność społeczną czyż nie? No bo jeśli nie to tak samo argument przydatności tramwaju upada.
  • 0
A jaki ty masz argument? Bo Fizyka....


@JayCube: Tak głabie, bo fizyka. Wytłumacz co trudnego jest w zrozumieniu, że pieszy może nagle wskoczyć na przejście przed nadjeżdżający pojazd, a kierowca nie będzie mógł wyhamować?

Czyli tiry maja miec zawsze pierszenstwo? A moze zawsze trzeba ustepowac silniejszemu.


@JayCube: Fizyka ma w dupie kto jest silniejszy. Po prostu jest xD Tiry mają ograniczenia wjazdu do centrum miast właśnie między innymi z tego
Typowe epitety, bo ktoś się z tobą nie zgadza i nie masz argumentów xD


@cwlmod: Z twojej strony to akurat słaby argument, bo cokolwiek ktoś ci napisze to rzucasz się jak gówno spuszczane w kiblu.
  • 0
Wytłumacz co trudnego jest w zrozumieniu, że pieszy może nagle wskoczyć na przejście przed nadjeżdżający pojazd, a kierowca nie będzie mógł wyhamować?


@cwlmod: Wytłumacz mi co trudnego jest w zrozumieniu ze to kierowca ma obowiazek uwazac czy do przejscia lub innego skrzyzowania nie zbliza sie, inny samochod, pies lub pieszy i tak dostosowac swoja predkosc zeby udalo mu sie wychamowac?
Jakos da sie to zrobic widzac znak A7, ale nie da
  • 0
@JayCube: Hehe nie ratuj się komentarzem kolegi, bo nie wiesz o co chodzi.

Jak zwykle nie masz argumentów i odpowiadasz pytaniem na pytanie.

Jedyne co udowodniłeś w tym wątku to że lewaki są idiotami dla których obca jest zdolność logicznego myślenia