Aktywne Wpisy
DrCieplak +108
Chcę wam tylko powiedzieć właściciele #psy że nie każdy uważa waszego pieska za atrakcje. Że są ludzie których obrzydza hałaśliwy i zjadający gówna pies w pociągu albo w hotelu. Że są ludzie dla których obecność psa w restauracji albo nawet ogródku restauracyjnym psuje cały dobry nastrój. Jeśli myślicie że wasze pieski są takie fajne a wy sami powszechnie budzicie sympatię to jesteście w błędzie. #psiarze I taguję #
czykoniemnieslysza +127
Tesla model 3 highland SR, SOC 30% i wyniki jak poniżej. Może i czucie hamulce jest do d--y, ale jak to dobrze hamuje
#motoryzacja #samochody #tesla #samochodyelektryczne
Właśnie z tego konkretnego powodu, że samochód ma bezwładność i to pieszy ma możliwość reakcji na błąd swoj lubmierowcy, a nie na odwrót
@cwlmod: Z tego konkretnego powodu mamy prawo jazdy i znaki drogowe... To kierowca, a nie pieszy, ma miec swiadomosc dlugosci dorgi hamowania i dostosowac swoja jazde do sytuacji na drodze. Jak chce z---------c to od tego sa drogi szybkiego ruchu i aurostrady...
Skoro auta ma mniejsze możliwości reakcji na sytuację to nie można oczekiwać od kierowcy, że będzie reagował na głupich niechronionych pieszych, którzy wchodzą pod maskę.
Na szczęście nasze prawo jest zbudowane tak, aby pieszy miał pierwszeństwo dopiero gdy wejdźie na przejście. Wystarczy już tych bzdurnych artykułów, które błędnie twierdzą,
Co ma w ogóle prędkość do omawianego
@cwlmod: Tak, masz 100% racji.
Ale dorogi w miescie sa nie tylko dla samochodow. Chyba ze tak uwazasz, ze mIasta sa dla samochodow, piesi powinny byc tylko w centrach handlowych i we wlasnych domach, moze ewentualnie w ogrodach, o ile nie koliduje to z parkingeim dla samochcodow.
Ty jako kierowca siedziesz w puszce ktora moze zabic
@JayCube: Jakoś w starciu pociąg vs samochód ta zależność już nie działa. Ciekawe...
@JayCube: Owszem, są. Piesi ze względu na inne tempo poruszania się i brak ochrony mają chodniki.
A co to ma
@cwlmod:
Widocznie sie nie zgodzimy bo nasze cele sa rozne. Ja chce miast przyjaznych kazdemu w ktorych nie trzeba byc uzaleznionym od jednego konkretnego sposobu podrozowania. Wszystkie dane pokazuja ze w miescie, zwiekszenie dostepnosci dla pieszych i rowerzystow, a zwiekszenie odpowiedzialnosci kierujacych autami prywatnymi, zwieksza ogolne bezpieczenstwo, zmniejsza czasu dojazdu i naturalnie rozwija miejsca przyjazne do zycia. A wiekszy udziel zbiorowej komunikacji i roweru zmniejsza i uspokaja ruch na drogach. Uwazam tez ze powinno sie w jak najwiekszym stopniu rozdzielac potoki ruchu, W miastach, zwlaszcza w centarch, takze lokalnych to auto i jego droga powinny byc wyjatkiem, a deptaki
@JayCube: Ty nie masz celu. Ty masz tylko swój brak wiedzy i brak logicznego myślenia. Moim celem jest uczciwy podział obowiązku zgodnie z możliwościami danego uczestnika ruchu, a ty chcesz fizykę zwalczać ideologią.
Jakbym czytał ulotkę jakiegoś lewaka
Statystyki mówią, że jest wręcz przeciwnie. Tam gdzie nie można dojechać samochodem, a miasto nie ma gęstej sieci metra, tam ludzie nie dojeżdżają.
@cwlmod: Coz, nauka i statystyka to takie lewackie.
Droga ktora podaza twoj "zdrowy chlopski rozum" wiedzie do takich miejsc...
@JayCube: Ale czemu mówimy o autostradach? Tory i drogi przecinają się i
@JayCube: LOL kłamstwo i debilizm to cechy lewaka, a statystyka jest neutralna xD
Fajny obrazek wrzuciłeś - wiem co chcesz pokazać, bo takich jak ty to zezłomowałem już wielu. Pozostaje mi się tylko zaśmiać, bo tylko głupcy rozpatrują
@JC97: W punkt. Zapomniałem o tym napisać.
@JayCube: Olaboga każo chodzić po miejscach do tego przeznaczonych #pieklopieszych