Wpis z mikrobloga

  • 0
@JayCube: Szkoda, że do tego samego spostrzeżenia nie dochodzą dzbany, mówiące, że pieszy ma mieć zawsze absolutne pierwszeństwo na pasach ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@JayCube no nie ma i mieć nie powinien, wbrew temu co się ludziom wmawia.

Właśnie z tego konkretnego powodu, że samochód ma bezwładność i to pieszy ma możliwość reakcji na błąd swoj lubmierowcy, a nie na odwrót
  • Odpowiedz
z tego konkretnego powodu, że samochód ma bezwładność


@cwlmod: Z tego konkretnego powodu mamy prawo jazdy i znaki drogowe... To kierowca, a nie pieszy, ma miec swiadomosc dlugosci dorgi hamowania i dostosowac swoja jazde do sytuacji na drodze. Jak chce z---------c to od tego sa drogi szybkiego ruchu i aurostrady...
  • Odpowiedz
  • 0
@JayCube: Jesteś wewnętrznie sprzeczny. Sam przed chwilą napisałeś, że auto ma dużo większą bezwładność. Jak logiką kierujesz się pisząc powyższe bzdury?

Skoro auta ma mniejsze możliwości reakcji na sytuację to nie można oczekiwać od kierowcy, że będzie reagował na głupich niechronionych pieszych, którzy wchodzą pod maskę.

Na szczęście nasze prawo jest zbudowane tak, aby pieszy miał pierwszeństwo dopiero gdy wejdźie na przejście. Wystarczy już tych bzdurnych artykułów, które błędnie twierdzą,
  • Odpowiedz
@cwlmod: Czyli kierowca moze jechac jak szybko chce, bo ma bezwladnosc? Ciezarowka tez powinna miec bezwzgledne pierszenstwo przed osobowka bo ma wieksza bezwladnosc? Kto tutaj jest wewnetrznie sprzeczny?
  • Odpowiedz
  • 0
@JayCube: Dałeś mi już dowód by podejrzewać cię o bycie bardzo złym kierowcą, ale dam ci jeszcze jedną szansę.

Czyli kierowca moze jechac jak szybko chce, bo ma bezwladnosc?


Co ma w ogóle prędkość do omawianego
  • Odpowiedz
Pieszy ma wielokrotnie mniejszą bezwładność od samochodu i potrafi zatrzymać się praktycznie w miejscu!.


@cwlmod: Tak, masz 100% racji.
Ale dorogi w miescie sa nie tylko dla samochodow. Chyba ze tak uwazasz, ze mIasta sa dla samochodow, piesi powinny byc tylko w centrach handlowych i we wlasnych domach, moze ewentualnie w ogrodach, o ile nie koliduje to z parkingeim dla samochcodow.

Ty jako kierowca siedziesz w puszce ktora moze zabic
  • Odpowiedz
Bo ma. Kierowca natomiast ma miec swiadomosc tej bezwladnosci i jechac tak zeby nikomu nie zrobic krzywdy.


@JayCube: Jakoś w starciu pociąg vs samochód ta zależność już nie działa. Ciekawe...
  • Odpowiedz
  • 0
Ale dorogi w miescie sa nie tylko dla samochodow


@JayCube: Owszem, są. Piesi ze względu na inne tempo poruszania się i brak ochrony mają chodniki.

Ty jako kierowca siedziesz w puszce ktora moze zabic lub mocno uszkodzic niechrononych uczestnikow ruchu. Wiec na Tobie ciazy odpowiedzialnosc za wszelkie szkody ktore wyrzadzisz.

A co to ma
  • Odpowiedz
Limity prędkości są idiotycznym prawem i to też pewnie twój mózg nie skalkuluje.


@cwlmod:

Widocznie sie nie zgodzimy bo nasze cele sa rozne. Ja chce miast przyjaznych kazdemu w ktorych nie trzeba byc uzaleznionym od jednego konkretnego sposobu podrozowania. Wszystkie dane pokazuja ze w miescie, zwiekszenie dostepnosci dla pieszych i rowerzystow, a zwiekszenie odpowiedzialnosci kierujacych autami prywatnymi, zwieksza ogolne bezpieczenstwo, zmniejsza czasu dojazdu i naturalnie rozwija miejsca przyjazne do zycia. A wiekszy udziel zbiorowej komunikacji i roweru zmniejsza i uspokaja ruch na drogach. Uwazam tez ze powinno sie w jak najwiekszym stopniu rozdzielac potoki ruchu, W miastach, zwlaszcza w centarch, takze lokalnych to auto i jego droga powinny byc wyjatkiem, a deptaki
  • Odpowiedz
  • 0
Widocznie sie nie zgodzimy bo nasze cele sa rozne. Ja chce miast przyjaznych kazdemu w ktorych nie trzeba byc uzaleznionym od jednego konkretnego sposobu podrozowania.


@JayCube: Ty nie masz celu. Ty masz tylko swój brak wiedzy i brak logicznego myślenia. Moim celem jest uczciwy podział obowiązku zgodnie z możliwościami danego uczestnika ruchu, a ty chcesz fizykę zwalczać ideologią.

Wszystkie dane pokazuja ze w miescie, zwiekszenie dostepnosci dla pieszych i rowerzystow, a zwiekszenie odpowiedzialnosci kierujacych autami prywatnymi, zwieksza ogolne bezpieczenstwo, zmniejsza czasu dojazdu i naturalnie rozwija miejsca przyjazne do zycia. A wiekszy udziel zbiorowej komunikacji i roweru zmniejsza i uspokaja ruch na drogach.

Jakbym czytał ulotkę jakiegoś lewaka
  • Odpowiedz
Jakbym czytał ulotkę jakiegoś lewaka nieroba xD


Statystyki mówią, że jest wręcz przeciwnie. Tam gdzie nie można dojechać samochodem, a miasto nie ma gęstej sieci metra, tam ludzie nie dojeżdżają.

@cwlmod: Coz, nauka i statystyka to takie lewackie.
Droga ktora podaza twoj "zdrowy chlopski rozum" wiedzie do takich miejsc...
JayCube - >Jakbym czytał ulotkę jakiegoś lewaka nieroba xD

Statystyki mówią, że jest...

źródło: GJmeRy7W4AAapJ2

Pobierz
  • Odpowiedz
Czy pzrecinanie sie drog i torow to regula czy raczej wyjatek? Tory i autostrady prawie sie nie przecinają, wogole nie ma tak ze tory i droga dziela sie przestrzen. A jak juz musza sie przeciac, to mamy calkiem wyrazne oznaczenia, czasem nawet zamykane na czas przejazdu. W miescie tez ta regola nie dziala jak jest to pojazd uprzywilejowany.


@JayCube: Ale czemu mówimy o autostradach? Tory i drogi przecinają się i
  • Odpowiedz
  • 0
Coz, nauka i statystyka to takie lewackie.

Droga ktora podaza twoj "zdrowy chlopski rozum" wiedzie do takich miejsc...


@JayCube: LOL kłamstwo i debilizm to cechy lewaka, a statystyka jest neutralna xD

Fajny obrazek wrzuciłeś - wiem co chcesz pokazać, bo takich jak ty to zezłomowałem już wielu. Pozostaje mi się tylko zaśmiać, bo tylko głupcy rozpatrują
  • Odpowiedz
  • 0
miastach masz tramwaje, które są cięższe i mają dłuższą drogę hamowania i też mają bezwzględne pierwszeństwo.


@JC97: W punkt. Zapomniałem o tym napisać.
  • Odpowiedz
Coz, milej wycieczki. Mam nadzieje ze jak bedziesz szedl na nogach z jednego miejsca na miejsce nie bedziesz sie musial czuc tak:


@JayCube: Olaboga każo chodzić po miejscach do tego przeznaczonych #pieklopieszych
  • Odpowiedz