Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Witam
Jak przygotować się do zrobienia 300km rowerem w jeden dzień? Jaki plan treningowy zastosować? Jestem kompletnie zielony w tym temacie bo nigdy nie trenowałem na rowerze. Najwięcej przejadę 80km. Po tym czasie odcina mi prąd w nogach i jazda rowerem to jeden wielki ból. Mam rower crossowy, ale z gładkim bieżnikiem.
#rower #rowery #kolarstwo #sport



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 14
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: ten mirkoanonim bo się wstydzisz?
jak zrobić 300 km:
- zaczynaj od mniejszych dystansów
- jedz podczas jazdy, najlepiej węgle, to nie będzie prądu odcinać
- jedź najlepiej po asfalcie z wiatrem
- postaraj się trzymać sensowną prędkość, bo jak będziesz jechał za wolno, to po 15h w siodle odpadnie ci dupa
- ubierz porządne spodenki, możesz użyć też żelu
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: uważam że do amatorskiej jazdy na rowerze nada się każdy rower. Ale 300 km przy 20 kmph to 15 godzin jazdy. Żeby zejść do 10 godzin (a to dopiero jest jakiś sensowny wynik) to trzeba aż 30kmph średniej prędkości i to nie jest już amatorska a wyczynowa jazda i potrzeba tu odpowiedniego sprzętu który dużo lepiej wykorzysta możliwości twoich nóg więc musisz mieć kolejny rower - szosę.
  • Odpowiedz
@wujekwichura: tak, sam to nawet odczuwam na swoim śmiesznym rowerku. Kiedyś robiłem po 100 km ale na więcej nie pozwalał mi rower a rower szosowy był słabym pomysłem ze względu na stan dróg i zachowanie innych uczestników ruchu. A nie ma szosy która radzi sobie z dziurami więc odpuściłem.
  • Odpowiedz
@Poemat: cóż, żeby być w czymś dobrym trzeba mieć obsesję i gotowość do poświęcenia pewnych rzeczy. Wykopek też to osiągnie, kwestia czy jest gotów wiele poświęcić się żeby to osiągnąć? Był taki jeden gostek co brał udział w wyścigu i dobrze mu nawet poszło, wielu mu kibicowało, chyba przez całą Polskę jechali.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: