Wpis z mikrobloga

Słuchajcie. Mam dość problemów z internetem stacjonarnym i telewizją dostarczaną przez #play (wcześniej #upc).

Od momentu przejęcia UPC przez Play co kilka dni internet zanika (przed przejęciem zdarzało się raz na kilka mcy). Telewizję w zasadzie oglądam tylko przy okazji meczów reprezentacji i w ostatni czwartek praktycznie nie dało się oglądać. Na ekranie non-stop jakieś artefakty jakby bitrate nie wyrabiał. Problem występował na kilku kanałach, udokumentowałem to nagrywając film telefonem.

I teraz pytanie: w jaki sposób można zgłosić reklamację online? W UPC to było proste a w Play wygląda na to, że się nie da:
https://www.play.pl/pomoc/aum/konto-i-moje-uslugi/zwrot-sprzetu-i-serwis/jak-zlozyc-reklamacje

Mimo, ze moje upc jest wciąż utrzymane w działaniu nie ma tam możliwości złożenia reklamacji. Kiedyś za czasów UPC była dostępna.
  • 7
  • Odpowiedz
@Azazelus: Jak się zaloguję na moje.upc.pl i przeklikam asystenta to normalnie pokazuje czat z konsultantem lub jak ktoś jest dynamicznym oskarkiem i lubi czekać w kolejce to można zadzwonić na infolinię. Mi kiedyś mega zamulało te upc, bo ktoś podłączył za dużo ludzi pod jedno źródło/sieć/kij wie co, pan technik mnie przełączył na inne i śmiga do dzisiaj.
  • Odpowiedz