Wpis z mikrobloga

Muszę kupić mieszkanie. Mam trochę pieniędzy. Ale nie znam się na mieszkaniach, zagadnieniach budowlanych, prawnych itp. To dla mnie wszystko czarna magia. Znam się na komputerach więc tym się zajmuje. Jestem też chory psychicznie. Mam silne lęki, chory perfekcjonizm i ogromne problemy z podejmowaniem decyzji. Myślę, że kwalifikuję się na diagnozę zaburzeń osobowości, ADHD i/lub zaburzeń spektrum autyzmu. Jestem całkowicie sam, nie mam żadnej rodziny (włącznie z rodzicami) do której mógłbym się zwrócić o wsparcie. Szukam kogoś, kto by nie pomógł jakoś radą. Kiedyś pytałem pracowników socjalnych przy szpitalu psychiatrycznym to mnie zbyli. Najwyraźniej jak mam pieniądze i pracuje to magicznie powinienem sobie radzić ze wszystkim, taka była ich logika. Jestem w stanie uczciwie zapłacić takiej osobie. Czy ktoś zna taką osobę lub taka jest, albo ma jakąś inną radę?
#przegryw #przegrywpo30tce #depresja #autyzm #adhd #nieruchomosci #mieszkanie #psychologia #psychiatria
  • 21
@blargotron: Cudowni polscy pośrednicy nieruchomości zapewnią ci dobrą usługę w uczciwej cenie i zagwarantuja bezpieczeństwo całej transakcji. Wal do nich jak w dym mordo, mówię ci. Może fajny dom na rzece kupisz?
@1624294678: Ale na co mi doradca kredytowy jak nie będę brał kredytu? Oni się zajmują innymi sprawami?
@maersk: Nie ma leków leczących żadne z wymienionych zaburzeń. Doraźnie biorę alprazolam na napady lęku i doksepine na sen. Leczyłem się latami psychiatrycznie i brałem jakieś 20-parę rożnych leków (w tym wszystkie rodzaje antydepresantów poza MAOi) bez żadnych (pozytywnych) skutków, pomijając te co brałem na sen (wcześniej kwetiapina, zolpidem i zopiklon) i ten