Wpis z mikrobloga

Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytupem na Polski rynek motoryzacyjny wjechała Chińska marka MG.

To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.

Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał najwyższą notę 5 gwiazdek.

Posiada nawet system autonomicznej jazdy na poziomie L2.

Mocno stronniczy Auto Świat tak podsumował auto:

" Cena MG HS może zmylić. Możesz pomyśleć, że kryje się za nią tani samochód. Nie ufaj pozorom. Podczas całego testu nawet przez chwilę nie miałem wrażenia, że jeżdżę samochodem, w którym na czymś zaoszczędzono. To po prostu na wskroś nowoczesny kompaktowy SUV — i przy okazji jeden z najwygodniejszych w tym segmencie.

Na dodatek MG kusi opiekuńczością. MG HS ma aż siedem lat podstawowej gwarancji (z limitem 150 tys. km) i darmowy assistance przez pierwszy rok. A jeśli samochód serwisuje się wyłącznie w ASO, to assistance masz gratis także od 2. do 7. roku eksploatacji tego SUV-a. "

Recenzje na YouTube też nie szczędzą w komplementach zaznaczając wielokrotnie, że fotele czy środek wygląda rodem z klasy premium.

Teraz najlepsze. W Polskich salonach (wiem od znajomego z Renault) zapanował istny postrach i spadek obrotów.

Nic dziwnego bo w komentarzu możecie zobaczyć co oferuje konkurencja w tej cenie.

#motoryzacja #ciekawostki
Caracas - Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytup...

źródło: temp_file3223533117772062428

Pobierz
  • 187
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Caracas: Znajomy został autoryzowanym serwisantem samochodów INEOS i niestety nie ma dobrych opinii o chińskich samochodach - pomimo, że sporo podzespołów jest zapożyczone z innych marek, np. Grenadier ma silnik z BMW. Póki co lawinowo trafiają do serwisów z usterkami przy śmiesznie niskich przebiegach.
Czas pokaże, bo pamiętam jak lata temu śmiano się z koreańskiej KIA, gdy pojawiła się w Polsce. Oczywiście całkiem słusznie, bo w polskich warunkach rdza wychodziła
  • Odpowiedz
@igik1234 w ogole co to za myslenie ze na czesci bedziesz czekal xD prawdopodobnie beda tansze i se na aliexpres zamowisz hehe, mowimy o chinach a nie o Rumuni. W innych marksch tez czasem sie czeka. Model baic 5 kosztuje 127k ogladalem na zywo w srodku kozak, panorama, ledy, naglosnienie etc. Konkurencja 80k drozsza, pojde na jazde testowa. Ledwo weszli na rynek a juz na ulicy je widac w innych krajach
  • Odpowiedz
@Caracas: nie chodzi mi o zwykłe przeglądy a sytuację kiedy coś się zepsuje albo trzeba naprawić auto po stłuczce. Jestem ciekaw jak wygląda dostępność części i koszt użytkowania takiego auta po gwarancji.
  • Odpowiedz
@Caracas: miałem wypożyczonego ZS w Hiszpanii. Przecież ten samochód to jakaś porażka, już wolę jeździć swoim Samurajem z 1996. Silnik 1.5, zero mocy! Na autostradzie pod górkę musiałem do 4 redukować żeby w ogóle jakoś jechał. Android auto zawieszało się nie non stop a jak się nie zawieszało to miało dosłownie 2 minuty opóźnienie, jak wygooglowalem problem to ludzie piszą że to normalne xD. Poza tym w c--j różnych systemów
  • Odpowiedz
Chińska marka MG.


@Caracas: Aż musiałem zacząć googlować czy coś Ci się nie p------o XD

W EU już się nie produkuje tak biednych samochodów bo nikt tego nie chciał.


@dzem_z_rzodkiewki: Bo porządne samochody nie były tak drogie jak obecnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@wartosci_tradycje_EUROPEJSKIE Będziesz czekać bo jak chcesz utrzymać gwarancje na 5 lat w Baicu czy 7 w MG musisz serwisować auto w ASO. Nie mowa o jakiś paskach czy olejach, ale jakaś stłuczka czy cokolwiek powżniejszego w silniku czy skrzyni, bo takie rzeczy sie po prostu czasem zdarzają i możesz być z uziemionym autem bo trzeba będzie czekać na kontener z Chin, który akurat płynie z jakąś tam partią aut. Z tego
  • Odpowiedz
@ArekMaupa:

ale to serio wygląda jak tylko powierzchniowe i z powodu transportu oceanem xD


Ale jednak słabe w fabrycznie nowym aucie. Wad jest więcej, ale takie jak słaby infotaiment czy asystenci, tu mało do kogo przemawiają.
  • Odpowiedz
@Caracas: I bardzo, k---a, dobrze. Nawet jeśli te samochody są złe a recenzje kupione to może zmusi to znane w europie marki do konkurencji. Od pandemii trwa dla nich cenowe eldorado. Jak ktoś kupił samochód w 2020r to w najgorszym wypadku nie stracił (a 4 lata jeździ)
  • Odpowiedz
  • 15
Może w końcu zmuszą te europejskie motopazery do konkurowania a nie do zmawiania się jak j---ć klientów.
  • Odpowiedz
@moods: bo MG to brytyjska marka dostepna od wieeeeelu lat. To nie żadna chinska marka, a jedynie wykupiona przez Chińczyków. Podobnie jak na przyklad Volvo
  • Odpowiedz