Wpis z mikrobloga

Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytupem na Polski rynek motoryzacyjny wjechała Chińska marka MG.

To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.

Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał najwyższą notę 5 gwiazdek.

Posiada nawet system autonomicznej jazdy na poziomie L2.

Mocno stronniczy Auto Świat tak podsumował auto:

" Cena MG HS może zmylić. Możesz pomyśleć, że kryje się za nią tani samochód. Nie ufaj pozorom. Podczas całego testu nawet przez chwilę nie miałem wrażenia, że jeżdżę samochodem, w którym na czymś zaoszczędzono. To po prostu na wskroś nowoczesny kompaktowy SUV — i przy okazji jeden z najwygodniejszych w tym segmencie.

Na dodatek MG kusi opiekuńczością. MG HS ma aż siedem lat podstawowej gwarancji (z limitem 150 tys. km) i darmowy assistance przez pierwszy rok. A jeśli samochód serwisuje się wyłącznie w ASO, to assistance masz gratis także od 2. do 7. roku eksploatacji tego SUV-a. "

Recenzje na YouTube też nie szczędzą w komplementach zaznaczając wielokrotnie, że fotele czy środek wygląda rodem z klasy premium.

Teraz najlepsze. W Polskich salonach (wiem od znajomego z Renault) zapanował istny postrach i spadek obrotów.

Nic dziwnego bo w komentarzu możecie zobaczyć co oferuje konkurencja w tej cenie.

#motoryzacja #ciekawostki
Caracas - Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytup...

źródło: temp_file3223533117772062428

Pobierz
  • 187
  • Odpowiedz
@Jofiel:

I nadal bardzo popularny w UK mimo, że chiński teraz XD

Mi szkoda trochę starego MG, bardzo fajne, specyficzne auta robili, mieli swój własny unikalny design ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Z drugiej strony nie dziwię się, że nikt ich nie kupował, synonimem angielskiego auta było "psujące się, rdzewiejące gówno" nie bez przyczyny xD
  • Odpowiedz
kiepskim niewystarczającym w stosunku do masy silnikiem


@rdy: brzmi jak większość samochodów sprzedawanych w Europie, więc to akurat żaden argument ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@WuZet_:

bo MG to brytyjska marka dostepna od wieeeeelu lat. To nie żadna chinska marka, a jedynie wykupiona przez Chińczyków. Podobnie jak na przyklad Volvo

Nie do końca jest jak piszesz. Owszem, siła marki działa i nieświadomi ludzie myślą, że to brytyjska marka, tymczasem te nowe MG są w pełni projektowane i produkowane w Chinach(jeszcze bodajże w Tajandaii i Indiach). Tyle z brytyjskiego MG zostało co nazwa i logo. Z Volvo
  • Odpowiedz
@Caracas: YTuber, któremu zapłacono mniej niż innym grzebnął troche w necie i okazuje się, że są spore problemy z silnikami.
Co nie zmienia faktu, że kibicuje trochę chińczykom, żeby komuniści w Brukseli trochę oprzytomnieli, bo te same samochody niemieckie w Chinach kosztują połowę kwoty w EU.
  • Odpowiedz
  • 0
Miałem samochód MG ZT z takim samym logo jak tutaj na focie pokazałeś, ale to był brytyjski samochód. Chińczycy kupili tę markę od Rovera?
  • Odpowiedz
@Caracas: Oglądałem polską recenzję chińskiego elektryka. Koleś wyjechał nim w trasę i cudem się dotoczył do ładowarki. Na każdy 1 km przejechany znikało 2 km szacowanego zasięgu. :D
  • Odpowiedz
@Caracas to nie pierwsza chinska marka która wchodzi do europy. Parametry oszukane, wygląd nie odzwierciedla jakości (z wierzchu i na zdjęciach ladnie, pod spodem szajs), gwarancja dopóki mają nacisk na marketing i dopóki nie wycofaja się z dnia na dzień

  • Odpowiedz
@Caracas: oglądałem jak po dwóch latach wygląda podłoga w MG ZS EV i to po wyjeździe z salonu się nadaje na rozbiórkę wszystkiego pod spodem i jakimś woskiem czy czymś to trzeba potraktować. No chyba że coś się zmieniło. A silnik ten 1.5 turbo w HS to ten sam co w Insignii ostatniej za GM to może będzie dobrze.
  • Odpowiedz
@Caracas: Na szczęście mnie nie stać na nowe, więc poczekam z 7-8 lat i zobaczymy jak te auta będą wtedy wyglądac. O ile sytuacja na rynku samochodów jest komiczna, bo ceny dobrych kompaktów wystrzeliły już grubo powyżej 100k i chętnie bym zobaczył jakąś zewnętrzną konkurencję, to raczej do Chińczyków mam ograniczone zaufanie xD
  • Odpowiedz
@HxRT0301: W tamtych czasach MG produkowało po prostu odgrzybione wersje Roverów, z usuniętymi wszystkimi chromami czy drewnianymi wstawkami, później był jeszcze bardzo fajny model F/TF, w pełni ich autorski, i na tym się ta marka skończyła ( ͡° ʖ̯ ͡°) To też w sumie pokazuje jak bardzo się starali wstrzelić w jakiś rynek ze swoimi autami. Nie udało się w segmencie C i D, to próbowali wskoczyć
  • Odpowiedz
Recenzje na YouTube też nie szczędzą w komplementach zaznaczając wielokrotnie, że fotele czy środek wygląda rodem z klasy premium.


@Caracas: to akurat o niczym nie świadczy, recenzje na youtube są kompletnie bezwartościowe, bo jeszcze nie widziałem jakiejś która by nie chwaliła recenzowanego auta.
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.