Wpis z mikrobloga

Dźwięki w filmach powinny być nagrywane na kilku ścieżkach tak jak w grach i każdy powinien mieć możliwość ustalania głośności dialogów, efektów, otoczenia itp. według uznania...

#!$%@? mnie gdy oglądam film i nagle efekty #!$%@?ą 100% głośniej, przecież to jest jakaś patologia #!$%@?, ściszam głośność to po chwili ledwo słyszę dialogi. Powodzenia jak ktoś lubi odpalić sobie film przed snem albo do snu, zaraz zacznie się strzelanina albo #!$%@? długopis na podłogę i się budzisz bo przecież ten efekt jest tak zajebisty że muszą go słyszeć sąsiedzi w całym bloku.

#film #filmy #takaprawda #zalesie #gry #patologiazmiasta
Lesrley - Dźwięki w filmach powinny być nagrywane na kilku ścieżkach tak jak w grach ...

źródło: audio

Pobierz
  • 30
nazwany trybem nocnym


@Leniek: właśnie tak, od kiedy wprowadzili tryb nocny w moim urządzeniu to tylko tak oglądam, nawet w dzień bo nikt tego nie sprawdza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nie. Normalizacja podglasnia caly sygnal po rowno do danego poziomu dB


@janekhe tak. Bo o to właśnie chodzi. Dialogi są cicho, to będą głośniej. Wystrzały z karabinu są za głośno, to będą ciszej.
Dźwięki w filmach powinny być nagrywane na kilku ścieżkach tak jak w grach


@Lesrley: Sa. I dostarczane do odbiorcy te ścieżki też są osobno. Tak działa np. Atmos (jako standard zapisu dźwięku przestrzennego, nie jakiś ulepszacz w smartfonach). Każdy dźwięk jest osobnym obiektem umieszczonym w przestrzeni i downmixuje dopiero dekoder w kinie albo amplituner w domu (w uproszczonej wersji) odpowiednio do tego jak masz rozstawione głośniki. Tylko przez decyzje projektową nie