Aktywne Wpisy
grzes1290 +269
#alkoholizm
Dziś wstałem przed 6, sporo przed moją kobietą. Od tygodnia jestem suchy. Pojawiły się natrętne myśli, żeby iść na dwór, mojej powiedzieć, że idę do auta i do śmietnika, a w miedzyczasie pójść do żabki po 200 koloru. Jakoś wytrzymałem, bo wstała około 8. Gdyby pospała jeszcze trochę, to pewnie byłbym już po tym 200. Zjedliśmy śniadanie i ja dalej walczę ze sobą.
Dziś wstałem przed 6, sporo przed moją kobietą. Od tygodnia jestem suchy. Pojawiły się natrętne myśli, żeby iść na dwór, mojej powiedzieć, że idę do auta i do śmietnika, a w miedzyczasie pójść do żabki po 200 koloru. Jakoś wytrzymałem, bo wstała około 8. Gdyby pospała jeszcze trochę, to pewnie byłbym już po tym 200. Zjedliśmy śniadanie i ja dalej walczę ze sobą.
sonig +94
Jadę dzisiaj na spotkanie, jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności sparowało mnie z laską, która mieszka jakieś 5h ode mnie. Tak dobrze nam się rozmawiało, że postanowiliśmy się w końcu spotkać w połowie drogi. Pomimo tej dużej odległości coś mi podpowiada, że powinniśmy się zobaczyć. Już nawet nie chodzi o to, czy to randka i czy coś z tego będzie, nie myślę o tym, po prostu jestem bardzo ciekawy jaka ona jest na żywo
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody #toyota #corolla #silnik #mechanika
Dłuższe odcinki po mieście tak powyżej 15 km, autostrada i prędkości powyżej 130 km/h - 5W30
Ale wy wiecie, że 0w czy 5w odnosi się do rozruchu na zimno?
I lepszy jest 0w¯\(ツ)/¯
Drugi człon określa lepkość w wysokich temperaturach.
Ale mądrości ludowe dalej w modzie ¯\(ツ)/¯
Skupiając się na samej lepkości woda po parówkach będzie miała lepkość 1cst w 20 stopniach
Olej 0W30 w 100 stopniach będzie miał 12x większą, tak samo jak i 5W30
@Bad_Wolf: Panie coś pan, mniejsza cyferka to gorsze, im wincyj tym lepij, a jak zacznie brać olej to cyk 10W40
@eugeniusz_geniusz: buahaha
Shell Helix Ultra X
Lepkość przy 100 stopniach.
5W30 - 11.8
0W30 -
Ale ok.
Ultra ECT 5W30 ma 12,1 a 0W30, który sam podałeś ma 11.93
https://www.shell-livedocs.com/data/published/en/117efabe-3311-4db8-a647-d8ddae2382f4.pdf