Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +3
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
No to na imprezie firmowej po pijaku przelizałem się z koleżanką...
Ogólnie to ja w korpo pracuje już ponad 3 lata, ona niecały rok, pracujemy w jednym dziale, oboje ten sam lvl 25, naprawdę nam się dobrze rozmawia, mamy podobne gusta, tematy i jak sama mówi żartobliwie mówi jesteśmy "work bff"
No ale w piątek przyszła impreza firmowa, a-----l, tańce, ogólnie razem przetańczylismy prawie całą noc, a naprawdę nam się razem dobrze tańczyło. Jak popiliśmy to nawet zaczęła mówić o mega prywatnych i osobistych rzeczach. Lekki flirt też wleciał, tu jakoś za nogę ją złapałem, ona w sumie też nie krępowała się z dotykiem.
Już prawie przed końcem imprezy poszliśmy do szatni , zamówiła tam ubera, no i w czasie oczekiwania ten czas zaczęliśmy się calować xd
Potem Uber przyjechał i tylko podziękowała mi za imprezę no i wyszła
Mocny mindfuck z kacowaniem miałem wczoraj, więc piszę dziś o zapytanie, co powinienem zrobić