Wpis z mikrobloga

#it #bazydanych #sql #sqlserver #mysql #informatykmops

Siema, mam problem z połączeniem się na serwer MySQL. Próbuję uruchomić przez xamppa serwer MySQL i nie może się uruchomić. Na localhoscie też nie mogę wejść do phpmyadmin i wyskakuje to co na screenie. Wie ktoś w jaki sposób to naprawić? Hasło do roota niestety ale nie wiem jakie jest, a jak próbuję coś zdziałać w terminalu, to prosi mnie o hasło. Jestem początkujący w temacie baz danych, więc proszę o wyrozumiałość.
tomekszz - #it #bazydanych #sql #sqlserver #mysql #informatykmops

Siema, mam problem...

źródło: 414208804_923835438802047_7879760690091826435_n

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@noipmezc: mam tam coś takiego: `# Example MySQL config file for medium systems.
#
# This is for a system with little memory (32M - 64M) where MySQL plays
# an important part, or systems up to 128M where MySQL is used together with
# other programs (such as a web
  • Odpowiedz
  • 0
@noipmezc: a mógłbym to zrobić w jakiś prostszy sposób? nie wiem jak sprawdzić logi mysql, gdybym odinstalował mysql i zainstalował ponownie to coś by pomogło?
  • Odpowiedz
@tomekszz: Logi mysql masz w okienku które sam wy że wkleiłeś - zaraz obok przycisku Config.
Wszystko co tam odczytasz załaduje do google albo chata ai i spróbuj to zrozumieć. Jak chcesz popracować z bazą danych to musisz na początku mniej więcej wiedzieć jak działa, jak się konfiguruje. Każdy lepszy poradnik na starcie ma opis działania bazy
  • Odpowiedz
  • 0
@Supaplex: Pliku z logami mysql nie mogę odczytać, bo nie mam uprawnień tylko config. Po kilku spędzonych godzinach i oglądaniu tutoriali hindusów na yt udało mi się przywrócić mysql-a do żywych. Nie wiem tylko czy w 100%, bo robiłem jakieś próby bezpiecznego uruchomienia w terminalu, przed tym coś jeszcze ale nie pamiętam bo była późna noc, ale narazie działa. Z tego co wiem, to nie dokończyłem konfiguracji serwera po zainstalowaniu