Wpis z mikrobloga

Wykop to jednak ma moc. Wrzucałem tu ostatnio znalezisko o tym jak od pół roku szarpie się z uszkodzonym telewizorem Philipsa. Wpadło w gorące z ponad 2k wykopów a dzień później dostałem wiadomość od Philipsa, że dostanę zaświadczenie o nienaprawialności sprzętu i z tym X-kom zwróci mi kasę. Pomóżcie wyplusować to w gorące, bo dużo osób prosiło żebym ich wołał a niestety nie wiem jak w przypadku tak ogromnego znaleziska.

Wspomniane znalezisko
https://wykop.pl/link/7322007/philips-polska-czyli-bezczelne-traktowanie-klienta/

Przy okazji, jaki TV OLED polecicie tak do 15k? Minimum 75 cali

#afera #wykopefekt #telewizory #elektronika
koronawirus - Wykop to jednak ma moc. Wrzucałem tu ostatnio znalezisko o tym jak od p...

źródło: temp_file8723254805696125134

Pobierz
  • 72
@Mecha_Wykalaczka napisze dlaczego najwyżej dostanę -1000 w/e, bo xkom ma praktycznie monopol w Polsce, ma chyba największą ofertę, zauważ że takie przypadki jak opa są statystycznie rzadkie, większość kupujących nie ma problemu, oczywiście nie usprawiedliwiam problemów z zwrotami itp, mówię strikto o popularności sklepu.
@koronawirus: czyli standardowo... jak jesteś zwykłym konsumentem to #!$%@? leszczu, ale jak zrobisz gównoburzę i w wynikach wyszukiwania w google można znaleźć informacje o tym, że producent i pośrednik lecą w #!$%@? co uderza w ich nieskazitelny wizerunek to od razu okazuje się, że jednak można sprawę rozwiązać normalnie na korzyść klienta co w ogólnym rozrachunku firmy stanowi pewnie promil kosztu i więcej sprzętu oni tracą podczas transportów niż traciliby w