Aktywne Wpisy
Myślałem że to jakaś mityczna Walaszkowa kraina bo bekowo brzmi, a to naprawdę istnieje hej. xD
#kapitanbomba
#kapitanbomba
jmuhha +34
Śniadanie piątkowe sąsiada, który ma dzieci w wieku 7 i 17 lat i żonę 39-lat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#zwiazki #tinder #psychologia #filipiny #milosc
Od kilku miesięcy mieszkam na Filipinach i spotykam się z 18 latka (za dwa miesiące będzie miała 19 lat) poznaną w jakiejś aplikacji. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że sam mam 33 lata. Nie przyleciałem tutaj z myślą o szukaniu kogokolwiek, wcześniej spotykałem się z Polką dwa lata starszą ode mnie. Tutaj na Filipinach nie ma problemu, bo jej rodzice mnie akceptują, od pierwszego dnia pozwolili mi mieszkać z nimi w swoim domu (szok w porównaniu Do Europy, że ludzie tacy gościnni są i otwarci). Jej ojciec pracuje za granicą i przyjeżdża raz na kilka lat, teraz jest na święta w domu. Ona przejęła część jego obowiązków i przez to szybciej dojrzała psychicznie. Nie znam się na tych sprawach, ale coś chyba jest takiego, że jak dziewczyna wychowuje się bez ojca to woli starszych? Kochamy się. Jestem zafascynowany jej młodzieńczą energią, wprowadza w moje życie tyle radości. Ogólnie zastanawiam się, czy to ma szansę się udać ze względu na presję społeczną. Od razu zaznaczam, że nie kupuję jej żadnych drogich rzeczy ani nic z tego. Jemy skromnie, najczęściej gotujemy sami w domu. Ona ma samochód swój, prawo jazdy, nie prosi mnie o pieniądze. pomagam jej mamie przy domu naprawić, czy zbudować. Mieszkamy na prowincji, jakieś 4h drogi od Manili i tutaj raczej nikt nie zwraca na to uwagi, kiedy idziemy za rękę czy coś. Ja też nie wyglądam jakoś staro, no ale widać że 10 lat różnicy minimum. Druga sprawa to obiecałem jej rodzicom, że najpierw skończy studia, a dopiero potem będziemy mogli mieszkać razem. Czyli jestem tutaj uwięziony na 3-4 lata. A potem chcemy mieszkać w Europie tylko czy ludzie dadzą nam żyć z taką różnicą wieku? A też nie wyobrażam sobie mieszkać w Azji do śmi