Wpis z mikrobloga

@Kryspin013 ale chyba w obecnych padach też tak jest, bo chyba w większości gier gaz/hamulec są pod triggerami, które są analogowe i wykrywają jak mocno je naciskasz


@mankhoody: trigger tiggerem, mało osób wie, że prawie każdy przycisk (chyba tylko prócz start, select L3 i R3) w dualshocku2 był analogowy i wykrywał 256 poziomów nacisku. Realnie mało która gra z tego korzystała ale były takie tytuły.

https://www.reddit.com/r/emulation/comments/xeg3bc/i_finally_found_a_definitive_list_of_pressure/

Współczesne pady nie mają poziomu
@Corvus_Frugilagus: Co do ostatniego, pamiętam, że kiedyś jak ginąłem w tibijce, csie czy illym lolu to nie brałem w ogóle tego do siebie, albo patrzyłem jakie błędy popełniłem. Dopiero jak zacząłem grać z koleżkami którzy byli mega toxykami w grach zaczęło mi się to udzielać. Od tamtej pory jak ginąlem w lolu to zawsze była to wina: drużyny, przeciwnika bo gra niezbalansowana postacią, oszukuje, są lagi itd. Dobrze że zostawiłem gierki