Wpis z mikrobloga

Pamiętam jak w moim januszex sp. z.ł.o.o prezes zaprosił wszystkich na stołówke "na wigilię"
Wszyscy już myśleli że będzie jakiś barszcz, pierogi czy krokiety, otóż nie było nawet herbaty, a Janusz zwołał nas żeby na rzutniku pokazać nam wykresy jak jego firma świetnie prosperuje i że kolejny rok zapowiada się jeszcze lepiej. Potem wróciliśmy do pracy

#pracbaza
  • 18
@mam_spanko: Pamiętam jak w moim niemieckim Januszeksie się na terenie Polski dyrektor zaprosił na wigilię firmowa: głównym tematem było bezpieczeństwo, żebyśmy uważali na siebie na produkcji, potem wspomniał o pracownikach, którzy przeszli w tym roku na emeryturę, potem krótko jak stoimy z wydajnością, brakami i finansami a na koniec były pierogi, barszczyk, rybka, kapusta z grzybami i placek.

Do wypłaty była premia świąteczna i dodatkowo po 150 zł na dziecko w
@mam_spanko: no teraz pracuję w nowej firmie od 7 miesięcy i podobnie. Wykresiki o jak fajnie za covidu było, teraz sprzedaż spadła ale w 4 lata dojdziemy do tego poziomu o i super jest. Dziękuje, dowiedzenia. Pierwszy raz słyszałem prezesa co mówi dłużej niż jedno zdanie i w dodatku jakiejś głupiego poczęstunku symbolicznego nie było. Nowa hala w połowie pusta to nawet opłatka czy głupiego barszczu nie było.
Janusz zwołał nas żeby na rzutniku pokazać nam wykresy jak jego firma świetnie prosperuje i że kolejny rok zapowiada się jeszcze lepiej


@mam_spanko:
ludzie na etacie: "hur dur jestem tutaj dla pieniędzy a nie rodzinnych atmosfer czy innych pizzowych śród"
przedsiębiorca: "tutaj twoja umówiona kwota 10 dnia miesiąca, pracuj a nie jakieś wigiliie czy inne dodatki z dupy na święta"
ludzie na etacie: "no janusz, kompletny janusz!!!111"
@mam_spanko: U mnie z kolei było zupełnie odwrotnie. Miałem małe oczekiwania. W zasadzie spodziewałem się tylko opłatka i gadania o tym jak nam minął rok w firmie. Natomiast czekał na nas suto zastawiony stół i polane szkło.