Wpis z mikrobloga

końcówka najlepsza by auto jechało prosto musi mieć kierownicę lekko w prawo


@NaczelnyAgnostyk: to akurat mógłbym mu sam poprawić, menu serwisowe -> chassis and steering -> steering angle czy jakoś tak, z pamięci piszę :) co ciekawe ja miałem fabrycznie jakieś -2 stopnie i jechał prosto, potem przestał, teraz mam 0 i znowu jeździ prosto

jak bym miał do wyboru Volvo elektryczne w cenie Tesli to na Teslę bym nawet nie
  • Odpowiedz
@sberatel: No własnie nie ma serwisów. Ma jeden serwis. Na naprawe czeka się ok miesiąca jak drobna sprawa i 2 miesiące jak grubsza. W internecie zawsze pelno narzekania. Wystarczy że 1% będzie miało jakąś wadę to jest ~1/tydzień, jak każdy zamieści w ciagu roku kilka wpisów w swojej sprawie to mamy codziennie potok informacji. Powstaje nawet fundacja zjamująca się pomaganiem klientom w walce z walce z Teslą. Są
zibizz1 - @sberatel: No własnie nie ma serwisów. Ma jeden serwis. Na naprawe czeka si...

źródło: tesla-three-new-electric-car-teased

Pobierz
  • Odpowiedz
@its_over_for_chlop: dużo drożej od czego? Jakiej wersji? Najdroższe Ultra Twin motor jest za 52k, więc minimalnie mniej niż Y LR, mając osiągi performance i mając minimalnie lepsze wyposażenie. Środkowy wariant z osiągami Y LR kosztuje 45k czy 1k mniej niż Y RWD.
Więc pytam, gdzie te 20%?
  • Odpowiedz