Wpis z mikrobloga

Hej czy jest tu ktoś kto jeździ #cupra #formentor? Zastanawiam się nad następnym autem i ten #suv nawet mi się podoba miałem krótką jazdę próbną (no nie jest idealny) i zastanawia mnie co o tym aucie mogą powiedzieć ci którzy jeżdżą nim od dłuższego czasu.

Interesuje mnie awaryjnosc, finansowanie jakie wybraliście, jaka oceniacie konfigurację napędu. Ja się interesuje 190 konnym awd. Jak w waszej ocenie wypada system start stop. Jak oceniacie płynność jazdy. Przesiadają się z hybrydy ze skrzynia cvt miałem wrażenie że wsiadłem do Jelcza.

Obecnie jeżdżę chr od 4 lat. Frajda z jazdy w sumie tylko dlatego że to nowe auto no ale nadrabia bezawaryjnoscia.

Obrazek dla atencji ( ͡º ͜ʖ͡º)

#motoryzacja #samochody #vag #volkswagen
chaszczyk - Hej czy jest tu ktoś kto jeździ #cupra #formentor? Zastanawiam się nad na...

źródło: temp_file8672851949695946200

Pobierz
  • 32
@chaszczyk: ostatnio rozmawiałem z kumplem i strasznie narzekał. Generalnie chłop ma ja już z rok i przed kupnem był mega napalony bo mu się podobała i w ogóle taka miała być super.

Niestety nie pamiętam dokładnie co tam się mu działo, ale miał 2.0 TSI 245 koni i mówił że ma wiosnę tego roku to już 3 razy wylądował w serwisie bo auto wpadało w tryb awaryjny i serwis w Warszawie
@chaszczyk: Dla mnie to auto dyskwalifikują problemy i niedoróbki. Jak chcesz wersję 190KM to rozważ MINI Countryman. Teraz wychodzi nowa wersja i jest ostatnia okazja żeby wyrwać ostatnie modele obecnej generacji w fajnej cenie.

Auto ciekawe i całkiem dynamiczne, obejrzyj sobie filmik od Marek Drives, który zakupił to auto rok temu.

Alternatywnie rozważyłbym Mazdę CX-30.
Murkly - @chaszczyk: Dla mnie to auto dyskwalifikują problemy i niedoróbki. Jak chces...
@chaszczyk mam 1.5 DSG od pół roku i jestem zadowolony, dobra dynamika jazdy, wyposażenie w standardzie ma dużo bajerów za które w innym markach trzeba płacić np ogrzewanie foteli i kierownicy.