Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#pracait
Mam całkiem śmieszno- straszną sytuację. 4 lata expa, dorwałem pracę w firmie z własnym produktem i wiedziałem, że więcej hajsu na tym etapie nie wyciągnę/ nawet nie szukałem. Odezwała się rekruterka z software hause, później miałem rozmowę techniczną i wypadłem na tyle spoko, że chcieli mnie dla swojego klienta. Musiałem przejść na B2B, ale hajs prawie dwa razy lepszy, także głupio byłoby się nie zdecydować. I teraz okazuje się, że jednak klient mnie nie chce - to nic, że na rozmowie wypadłem super, ale nie mam tyle lat expa ile oni chcieli. Przez cały miesiąc praktycznie tylko się uczę, software hause zapewnia mnie, że coś mi znajdą, ale pewnie max 3 miesiące i wypad. Nie mam doświadczenia na B2B, ale serio taki wielki biznes tak niepoważnie się zachowuje? Boję się, że jak tu jednak nie wypali to nie znajdę nawet oferty z poprzednią stawką.

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim witaj w kontraktorni i w świecie "bycia na swoim"

Trzeba niestety uwzględnić to ryzyko zarabiając często niewspółmiernie dużo do posiadanego stażu i umiejętności.

Mało ludzi też zapomina, że nawet będąc w kontraktorni, jak skończy się twój aktualny projekt to do następnego klient będzie cię rekrutował tak samo jak byle czesia z ulicy.

Także warto zawsze interesować się głównie tym do jakiego projektu się idzie a nie tylko do jakiej kontraktorni
  • Odpowiedz
Tak jak ktoś wyżej pisał - startupy/firmy z własnym produktem -> paradoksalnie większa stabilność, lepsze zespoły przeważnie ale pieniądze słabe.

Kontaktowania -> bardzo dobre pieniądze ale duża niestabilność i losowość. Czasami pracujesz kilka miesięcy, czasami rok, czasami kilka lat ale nie znasz dnia ani godziny. I trzeba się do każdego klienta ponownie rekrutować.