Wpis z mikrobloga

Tyskie funduje posiłki potrzebującym, ale dobra korporacja alkoholowa
tylko ciekawe skąd ci potrzebujący się biorą... ????

30-40% bezdomnych to alkoholicy
dzieci alkoholików mają 4x większe ryzyko popadnięcia w alkoholizm
70% dzieci alkoholików wykształca ryzykowne zachowania kompulsywne
ryzyko rozwodu dla alkoholików to 48%
dzieci alkoholików częściej doświadczają przemocy
dzieci alkoholików są bardziej narażone na wykorzystanie przez innych dorosłych
dzieci alkoholików rzadziej otrzymują wykształcenie wyższe
a-----l powoduje masę nowotwórów

#podludzie #patologiazmiasta #patologia #polska #alkoholizm #dowbor #tyskie
hermie-crab - Tyskie funduje posiłki potrzebującym, ale dobra korporacja alkoholowa
t...

źródło: F-Zdj4nWoAENgSn

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hermie-crab: Nigdy tego śląskiego gówna nie lubiłem. Całe życie to kojarzę jako przesadnie drogi, gorzki dynks z wodą, po którym zawsze mnie bolał łeb. Za to reklamy zawsze najlepsze, a raczej 'najlepsze', bo z taktyką, że do porzygu, bo najlepsze p--o. Takiego c---a.
  • Odpowiedz
@Elijahu: Dynks, nie p--o, colego. Kup mocną Tatrę 7%, wywietrz na kilka godzin a potem się napij. Tak właśnie smakuje Tyskie.

Nic dziwnego, że w promocjach schodzą <w tych czasach> do 2,89 za puszkę bo dokładnie tyle to jest warte. Jak jeszcze dołożą do tego jakąś charytatywkę to przypomina kibola który dla wizerunku klubu poszedł malować oddział szpitala dziecięcego. Oy vey.
  • Odpowiedz
a są na ulicy bo piją czy piją bo są bezdomni?


@spajdermen: alkoholicy nie piją BO są bezdomni, tak samo jak nie piją bo miał ciężki dzień w pracy, bo zdenerwowała go żona, bo zmarł mu ktoś, bo ktoś się krzywo popatrzył. Piją tylko i wyłącznei dlatego bo są uzależnieni. Najpierw walą a-----l, a potem mózg racjonalizuje powód dlaczego musiał się napić (ew. on musi się napić i "w drodze
  • Odpowiedz
@hermie-crab na tym etapie nie rozumiem dlaczego nie widzę reklam Marlboro z Mikołajem i szlugiem "tyle prezentów do rozwiezienia, że nie ma czasu na nabijanie fajki" mrug-mrug, w tle renifer wykasłuje płuca
  • Odpowiedz
@basketm ale obecność wesołych reklam walenia w nos białego proszku (do pieczenia, hehe) z Ewą Wachowicz zwiększyłaby grono entuzjastów braku przegrody nosowej, każdy ma swoją wolę, ale nie do wszystkiego jest tak rodzinnie i entuzjastycznie przekonywany. Brak kolorowych etykiet na piwie i szlugach to moje marzenie.
  • Odpowiedz