Wpis z mikrobloga

Wykop zasrany jakimiś pseudoartykulami o cpk jako wspaniała inwestycja.
Tak jak Ostrołęka, która miała zarabiać i podnieść Polske z kolan, a upadła na swój głupi pisowski ryj.
Pisiory my wiemy, że już pokupowaliscie sobie działeczki na tym terenie i przewaliliscie astronomiczne pieniądze podatników na to gówno, a lista was nienazartych nierobów dalej ciągle rośnie. Nie zesrajcie się z tym promowaniem cpk i pogódźcie się, że wasze katastroficzne rządy dla kraju się skończyły i nie będzie dojenia Polski, jak mówił andrzejek : Dojną ojczyznę racz nam wrócić Panie.
#bekazpisu #wybory #polityka
  • 85
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zgadzam się w pełni, że PiSowcom nie można ufać, więc konieczny jest audyt całego orzedsiewzieciake bez wstrzymywania lotniska.
#!$%@?ąc od posta z Twittera linkowanego wyżej, to jest to inwestycja strategiczna, po prostu. Nie tyle gospodarczo co także wojskowo.
Zauważcie że nawet USA wpisało CPK do swoich planów deployu na wschodnią flankę. Konieczny jest nam duży port cargo. Tyle.
A do tego, skoro są partnerzy prywatni to nie wierzę że się nie zwróci.
  • Odpowiedz
Wiesz, że aby zarobić nie wystarczy mieć lotnisko, tylko trzeba mieć zainteresowane linie lotnicze i PASAŻERÓW/ŁADUNEK? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@lhotse89: Przy CPK musi być zbudowana infrastruktura dojazdowa i kolejowa. Pierwsza to tam #!$%@?, drugie to budowa nie tylko kilku linii kolejowych, ale też węzła kolejowego skali Warszawy Wschodniej powiększonej o terminal towarowy.
  • Odpowiedz
@zimowyporanek: ależ chciałbym Cię spotkać pisowski kłamco.
Trzaskowski zdaje się faktycznie mówił że bez sensu budować CPK jeżeli pod Berlinem już jest takie lotnisko… które stoi puste. Ale tego ostatniego waszą TVP jak zwykle nie pokazała.
  • Odpowiedz
Turcy zrobili drugie lotnisko w Stambule bo z tego co wiem są jednym z największych hubów lotniczych (przy okazji mając jedną z największych linii lotniczych na świecie) między Azja a Europą a starego nie dało się już rozbudować.


@tonawegla: Przecież to zupełnie jak Warszawa. Okęcia nie da się rozbudowywać już, a nie Turcy nie stali się hubem przed budową ich lotniska, tylko po, bo wcześniej nie mieli po prostu takiego potencjału. Ty chyba mylisz skutek z przyczyną. Tak Warszawa ma Modlin, i Radom do którego nie da się sensownie dojechać a i tak nic stamtąd nie lata, przykład Londynu pokazuje że rozłożenie ruchu lotniczego na kilka mniejszych lotnisk w metropolii nie ma sensu, i Londyn dostaje po dupie przez te wieloletnie zaniedbania, a my idziemy tą drogą teraz. Z Modlina i Radomia nie poleci nic dalej niż lukratywny Ryanair, albo WIzzair, a z Okęcia nie zrobi się hubu, takie są fakty.

niewykonalnego programu budowy "szprych" kolejowych.
  • Odpowiedz
@OsamaPepe: koncepcja CPK istnieje od kilkudziesięciu lat i każdy rząd zastanawiał się nad stworzeniem CPK. Druga kwestia Chopin jest na skraju przepustowości, a przez to, że to lotnisko w środku miasta są istotne ograniczenia jak np zakaz lotów nocą że względu na hałas
  • Odpowiedz
@Noami Bartosiak tam siedział i ssał cycka z państwową kasą. To co ma gadać? xD Horała też mówi, że CPK uczyni z nas potęgę galaktyczną.
  • Odpowiedz
@LebronAntetokounmpo: wymień dwa


@pogromca_krasnali: Łódź Fabryczna będzie działać dzięki CPK. W końcu PKP będzie mogło racjonować #!$%@? 2 mld zł na Łódź Fabryczna na której nie ma ruchu, bo powstanie tunel średnicowy który jest powiązany z CPK.

Łatwo, można iść grać w csa
  • Odpowiedz
@lhotse89: bełkot z linka... Janus wali argumentami, a twoja odpowiedź jest "nie zarobimy bo nie zarobimy"


@luckylukk: typie, ale zrobiłeś dokładnie to, na co narzekasz. Przytaczasz argument, jakoby lotnisko miało zarobić, ale nie masz pojęcia jak zarobi i czy w ogóle zarobi cokolwiek. Tak samo wyssane z dupy predykcje dotyczyły Radomia - i co, zarobił?

Typ wali argumentami? Gościu, albo nie masz pojęcia o temacie (więc wierzysz na ślepo), albo jesteś tak
  • Odpowiedz
Przez ostatnie 20 lat też myślano że budowa autostrad i dróg ekspresowych w Polsce jest nierealna, a rozwija się na dużym poziomie i tak naprawdę końca nie widać.


@Szalom: Za unijny hajs i w dużej meirze dlatego, że z jednej strony unia kazała, z drugiej da się je łatwo monetyzować na MOP-ach i opłatach. Towarowa linia kolejowa czy nawet towarowo-pasażerska tego nie załatwi, tym bardziej że w części miast albo
  • Odpowiedz