Wpis z mikrobloga

W cenie tesli model 3/Y dostępny jest Ford Kuga PHEV z akumulatorem o pojemności 14,4 kWh, który teoretycznie pozwala na przejechanie 56 km w trybie całkowicie elektrycznym.

„hybryda + E85 = cudowne rozwiązanie” z pewnością, ale nie w SUV-ie o masie 1700 kg.
Największą wadą tego samochodu jest to, że nie można go ładować! :D ¯\(ツ)/¯
Nie założyli ładowarki. A to setki euro wydane niepotrzebnie na paliwo, skoro tak łatwo jest doładować samochód w domu w nocy.
https://www.youtube.com/results?search_query=ford+kuga+hybrid+polska
#auto #samochody #samochodyelektryczne #tesla #ford
plaisant - W cenie tesli model 3/Y dostępny jest Ford Kuga PHEV z akumulatorem o poje...

źródło: Zrzut ekranu 2023-10-03 183135

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@PiotrFr Jak porche hybrid. Jest taki ciąg rurek od chłodzenia że masakra.
A tu chińczyk pokazuje na YT jak mały system jest w Tesli zaprojektowany od nowa taki sam do różnych wersji.
  • Odpowiedz
  • 0
Za mało wiem o hybrydach. Jakas aktualna lista PHEV model i rok i cena to OtoMoto.
Jak 3-5 lat bateria jest jeszcze na 70 % to na małych trasach jeszcze z 5 dodatkowych lat by pojeździł
  • Odpowiedz
@PiotrFr: FCEV to Fuel Cell EV?
Poza tym samoładujące hybrydy są lepsze, bo same się ładują. Tak mówili w reklamie. Masz hybrydę bez konieczności ładowania, za to z koniecznością wożenia kilogramów zbędnych gratów.
  • Odpowiedz
  • 0
to imponująca sprawność by musiał mieć ten silnik XDDDD

jak idzie 4l / 100 @ 120 to nie idzie w "tandemie" tylko pełna moc pradu i benzyna pyrka.

Nie przejedzie tak 80km


@programista15cm 50 przejedzie z baterii a wlane w baku etanolu E85 i pytanie. czy silnik robi za prądnice. Wnioskuję z FCEV że jest tak zaprojektowany że ten silniczek spalinowy realnie pracuje jak prądnica dla baterii i silnika i może ładowac w czasie jazdy baterie/ Ciekawe czy tak jest.
  • Odpowiedz
@plaisant: ja byłem w fordzie, oglądałem go, ale nie jeździłem. Miejsca tak całkiem całkiem, ale nie, coś mi w tym aucie nie pasowało. Do wożenia gratów miałem transita, i to było dobre auto. Teraz zamieniłem na focusa st, bo już nie potrzebuję transita. Ale jeśli bym kiedyś potrzebował duże auto to tylko transit/transporter.

Mogli by zrobić takiego w hybrydzie, z tym 2,5 litrowym silnikiem. To by było coś fajnego.
  • Odpowiedz