Wpis z mikrobloga

Halo, #ubezpieczenia, pomóżcie
Mamy w tyrce w warsztacie kilka spraw z #compensa, gdzie z likwidatorami kontakt jest, hm... łagodnie mówiąc utrudniony, a w kolejnej, zagranicznej - praktycznie niemożliwy. xD O ile w tych pierwszych trzech, coś tam się udało ogarnąć już, to w tej ostatniej dostałem potwierdzenie odpowiedzialności, ale nic dalej, wysłałem dawno temu swój kosztorys, Compensa swój, ale nie zweryfikowała poprzedniego, po czym wysłałem kolejny i zaraz znów pół miesiąca minie. Klient średnio zadowolony, kierasy trochę się rzucają, że nie działamy, mimo że codziennie wysyłamy monity i nawet po telefonie na infolinie robimy (do likwidatora nie da się dodzwonić, ani razu nie odebrał). xD

Powiedzcie, do kogo uderzyć tam, żeby mi ze strzała ogarnęli, bo zaraz dwa miesiące mijają, a my w dupie.

Wołam też wykopowych specjalistów z tagów: #mechanikasamochodowa #wypadek #bekaztransa #ubezpieczenieoc #odszkodowanie, może ktoś coś?
  • 3
@M4rcinS: Poproś na infolinii o kontakt z przełożonym likwidatora, ponieważ z tamtym nie idzie się kompletnie porozumieć i opisz sytuację, na koniec rozmowy dodaj że już Tobie ktoś polecił napisanie skargi do KNF na niewywiązywanie się z ustawy.

Ogólnie musiałeś trafić jakiegoś łosia, bo jak z komunikacji dawno szkody w Compensie nie widziałem, tak majątkowe z mieszkaniówek przynajmniej u mnie w okolicy likwidują super.
Ogólnie musiałeś trafić jakiegoś łosia, bo jak z komunikacji dawno szkody w Compensie nie widziałem, tak majątkowe z mieszkaniówek przynajmniej u mnie w okolicy likwidują super.


@sayanek: pewnie większość idzie w likwidacji uproszczonej, która tutaj się sprawdza całkiem dobrze.
@M4rcinS: poszkodowany (pewnie możesz w jego imieniu) niech złoży reklamację na proces likwidacji.
Natomiast ostatnio coś tak jest w wielu towarzystwach, że aż warsztaty nie chcą się podejmować bezgotówkowych napraw.