Aktywne Wpisy
maad +183
Przez całe życie na każdym kroku mi mówiono „nie wierz w to co ludzie na internecie piszą, szczególnie jeśli chodzi o zdrowie”. Od 2 lat się męczę z chorobą która nawraca co jakiś czas. Zwiedziłem chyba z 30 lekarzy, niemal każde możliwe badania, tony leków. Poczytałem ten internet, wziąłem lek za grosze który polecali inni na reddicie i po 2 dniach przeszło xD Co do #!$%@?
4-pakZrana +29
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Może jest tu jakaś dobra duszyczka co pomoże przy rozgryzieniu pewnego tematu przy aucie z grupy #vag
Mianowicie muszę wymienić sprzęgło i koło zamachowe, mam #vw jetta z 2014 roku z silnikiem 1,6 TDI CAYC 105KM, skrzynia 5-cio biegowa manualna LHW bez systemu start-stop. Do wyboru zestaw SACHS albo LuK, z tego co wyczytałem oba były montowane na 1. montaż.
Pytanie takie - czy jeżeli (teoretycznie) oryginalnie mam LuK to też muszę taki zamontować czy mogę zmienić na SACHS? Wiem tylko tyle, że całość musi być tego samego producenta, czyli tarcza + docisk + łożysko + koło zamachowe (dwumasa).
Natrafiłem na pdf-a w którym jest opisane jak rozpoznać producenta sprzęgła i koła nie ściągając skrzyni - jakoś od spodu auta można to stwierdzić po obudowie, jutro i tak będę zmieniał olej i filtry to przy okazji sprawdzę.
Ktoś coś podpowie? ʕ•ᴥ•ʔ
Jednomasa ci klękła ? Pierwszy raz widzę.
Co ty tam mocy na 1000nm narobiłeś?