Wpis z mikrobloga

Zrobiłem przeciwciała anty HBs bo w USG wyszło że ,,wątroba o podwyższonej echogenicznosci (jak w stluszczeniu/ toksycznym uszkodzeniu)” oraz szukam przyczyny niedawno przebytego #sibo

Jak interpretować wynik? Chyba jeszcze muszę zrobic badanie ,,HBs antygen”

Szukam przyczyny uszkodzenia wątroby, mam lekką nadwagę (180/87) no ale bez przesady. Podejrzewam też #pregabalina że może ona mi uszkodziła wątrobę.

Alt ast ggtp, foswazata zasadowa, morfologia, lipaza, amylaza, ob, żelazo, crp w normie

#zdrowie #medycyna #watroba #wirus #wzw #wzwb #pytaniedoeksperta
Turkotka - Zrobiłem przeciwciała anty HBs bo w USG wyszło że  ,,wątroba o podwyższone...

źródło: IMG_6036

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
Nie jestem lekarzem, przeciwciała HBs możesz mieć wysokie jeśli byłeś szczepiony, więc sam test przeciwciał raczej nie jest miarodajny.
Więc raczej trzeba zrobić HBs antygen.

wątroba o podwyższonej echogenicznosci (jak w stluszczeniu/ toksycznym uszkodzeniu)

Konsultowałeś to w ogóle z lekarzem? Na badaniach wychodzą różne takie rzeczy, które nie zawsze są bardzo poważne.
  • Odpowiedz
  • 0
@Socah:

nie martwi bym się takimi wynikami


No właśnie się martwię bo przeżyłem sibo a to było piekło i już trzy tygodnie po skończonej antybiotykoterapii mam wrażenie że coś jest nie tak, nie chce ponownie mieć sibo bo to szału można dostać a raczej to się nie robi bez jakiejś przyczyny.
  • Odpowiedz
  • 1
@hurb: lekarz na NFZ na 5.2024 a chciałem w takim lepszym miejscu gdzie maja nowoczesny sprzęt to 2025 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No ale wille oligarchów same się nie postawią a ja mam zdychać w kolejce
Turkotka - @hurb: lekarz na NFZ na 5.2024 a chciałem w takim lepszym miejscu gdzie ma...

źródło: IMG_6073

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0