Wpis z mikrobloga

@Boguslaw-Lecina: Owszem, i to nie jednym ( ͡º ͜ʖ͡º) Jedyne wygodne były w starszym scenicu, ale tam to jak w ciężarówce siedzisz.
@Ssslave Żeby w samochodzie za przeszło 200k nie było w pełni elektrycznych komfortowych foteli z pełna regulacja, m.in. odcinka lędźwiowego i nie było foteli, które pozwalają na komfortowe siedzenie przez wiele setek kilometrów, to jest to śmiech na sali xD
Ale niestety, renault próbuje
@Megawonsz_dziewienc tak to fakt. W tej kasie zyczylbym sobie wygodniejszych foteli. Ale nie jest źle, w toyotach było dużo gorzej. Jako drugie auto, głównie miejskie spisuje się jednak super. Na długie podróże wybieram superba. I sprostowanie - w tym megan lędźwie są - regulowane elektrycznie.
@Ssslave: To średnio musi działać, jeżdżę dosyć często masterką z pneumatycznym siedzeniem, więc wygoda jest, ale nadal podparcie lędźwi projektował w tym przypadku jakiś inżynier-analfabeta, wypycha kompletnie nie tam gdzie potrzeba, w dodatku na tyle słabo, ze nie czuć zbytniej różnicy. W międzyczasie w prywatnym aucie wsadziłem pełne elektryczne komforty z cala gamą bajerów pokroju grzania i klimatyzowania dupy. I zrobienie na strzała takich 400-500 km nie męczy (oczywiście wliczam w
@Megawonsz_dziewienc: Cóż, chyba mamy dwie różne dupy w budowie. Tak szczerze, dotychczas najlepiej siedziało mi się w francuskich samochodach, z doświadczeń dupa mogła na nich leżeć w bezruchu przez 7 godzin bez przerwy (choć dotyczy to modeli do ~2014 roku). Obecnie nie wiem jak wygląda jakość wykonania obecnych, natomiast wiem, że o wiele gorzej siedzi mi się w GLC, Octavii, Fordziakach, koreańcach, Rav4, a nawet w f30 (gdzie w e92 kolegi