Wpis z mikrobloga

  • 10
@bobson92 to nie tak. Wybierasz go jeśli mieszkasz w miejscu gdzie masz sieć ładowarek albo wallbox w domu i drugie auto w rodzinie. 400km po mieście i lądowanie w pracy powoduje ze w ogóle nie myślisz gdzie masz sie załadować. Na dłuższe wypady mam diesla w którym robię +1000 na baku
Ile robisz km w miesiącu?
  • Odpowiedz
@Ssslave

@jurek-gagarin tu miłe zaskoczenie bo jeśli obchodzisz się ostrożnie z pedałem gazu to możesz wykręcić 10% więcej tego co producent podaje w ulotkach.


Bo jest lato i niesamowicie gorąco ;) przyjdzie zima i mrozy to zasięg spadnie o 30% w porównaniu do tego co podaje producent w ulotkach ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Ale sam mam elektryka jako drugie auto do
  • Odpowiedz
  • 3
@Notes i tak i nie. Oglądałem testy tego samochodu z zimy i zasięg spadał o 10-15%. Nowe generacje elektryków maja chłodzone/dogrzewane baterie. Czym jeździsz z ciekawości?
  • Odpowiedz
@Ssslave: kąpałeś się w "Kryspinowie" (mieszkańcy Budzynia i Cholerzyna strasznie się denerwują jak się tak mówi o tym zalewie) czy tylko jechałeś do Sanki? Jaki zapach w gniazdku?
  • Odpowiedz
  • 3
@eskejper dziś zrobiłem 520km. 3 ładowania (10min, 30min, 11min) po powrocie mam 30% baterii. 70% autostrada. Startowałem mając 80%. W trakcie ładowania - fajka, kupa, kawa, śniadanie, fajka. Jak normalne postoje. Inny trip trasa Poznań - Katowice z jednym ładowaniem 30min.
  • Odpowiedz
  • 0
@Biszko ogolnie to jest różnie ;) zależy od sieci/lokalizacji/mocy ładowania. najtańsze ładowarki to 15zl, najdroższe Orlen a4 - 45 za 100km. Jak masz fotowoltaikę albo dobra taryfę nocną w domu to 100km wychodzi 5zl.
  • Odpowiedz