Wpis z mikrobloga

top rpgow to Gothic, Skyrim


@aa-aa: XDDDDDDD
SKYRIM XDDDDDDDDD

dla mnie to zrujnowanie tytułu


Typie ale widać po tym jak sie wypowiadasz że ty chyba w BG nie grałeś XD Ten zarzut od marudów że olaboga bg3 jest turowe. No co ty? Całe dnd zawsze było turowe i newflash bg 1 i 2 też były de facto turówkami, bo dosłownie każdy pauzował gre robił ruchy, a gra w tle wykonywała ture.
@aa-aa gra od długiego czasu w early access, rekordy na steamie, dobre oceny ale przyjdzie wykopek i powie, że sukcesu niema bo o grze NAPEWNO kazdy zapomni.

Dobrze, że o oryginałach każdy pamięta, jestem z młodszego pokolenia (nie mylić młodego) i w śród moich znajomych każdy interesuje się grą bo jest od studia które zrobiło divinity sin a baldura znają jedynie z cytowanego polskiego dubbingu.
@aa-aa: Zupełnie nie masz pojęcia o czym mówisz - zaślepiony tym, że kiedyś jakiś element był inaczej, więc nigdy nie powinno się tego zmieniać. Fallout 1 i 2 były turowe, tak samo Divinity OS. Pod spodem każdego DnD (i pochodnych) jest turowa gra - czy to KotOR, czy Neverwinter Nights, czy Baldur's Gate - po prostu pokazana w płynny sposób, gdzie możesz przegapić turę jeśli nic nie zrobisz.

Gra jest bezsprzecznym
Ale macie rozgrywkę w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą w bg wcześniejszych, odczuwasz realnie ilość ataków, szybkość czarowania. To co dodaje charakteru takim grom. To nadaje im dynamiki. Turowe gówno które gdyby nie tytuł to przeszłoby jako ciekawostka. I taki sposób rozgrywki podoba mi się ze względu na to jaki jest a nie ze względu na to, że kiedyś był stosowany, absurd.
@jaqjaq
no, tylko że mając dynamiczną rozgrywkę z aktywną pauzą