Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Witam,
Dokładnie 11 miesięcy temu rozstałem się z byłą. Planowaliśmy wspólne życie, byliśmy wtedy na etapie planowania małżeństwa. Niestety, z powodu różnic pomiędzy nami i naszymi rodzinami zmuszeni byliśmy się rozstać. Była bardzo niesamodzielna, uzależniona psychicznie od opinii otoczenia. Potoczyło się to tak, że każdy poszedł w swoją stronę. Rozstanie pełne było żalu, gniewu, krzyków i płaczu z obu stron. Po tym czasie, wyszedłem na prostą, moje życie potoczyło się naprawdę dobrze. Pracuję w branży, zarabiam dość dobrze, mam mieszkanie - co prawda nie własnościowe, ale jednak. Ona natomiast poblokowała mnie dosłownie wszędzie, gdzie tylko się dało. Mam jednak dziwne przeczucie, że wkrótce będzie chciała się odezwać, lub napisze. Powiedzcie mi drodzy, czy jest to prawdopodobne, żeby ex napisała po tak długim czasie, czy to tylko płonne nadzieje? #ex #zwiazki #logikarozowychpaskow #przegryw #smutek #rozstania #blackpill #redpill



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 9
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:

Jestem trochę w podobnej sytuacji.
Od siebie dodam, że jeżeli nie zdradziła Ciebie i nie miała partnera seksualnego po Tobie, to ewentualnie można by było pomyśleć nad tym, czy warto jest ją przyjąć z powrotem.

Jeśli Ciebie zdradziła, to za żadne skarby nie wracaj do niej. Jeżeli miała kogoś po Tobie i jej nie wyszło i chce wrócić, to znaczy, że nie udało jej się Ciebie zastąpić kimś, kogo uważała
  • Odpowiedz
Powiedzcie mi drodzy, czy jest to prawdopodobne, żeby ex napisała po tak długim czasie, czy to tylko płonne nadzieje?


@mirko_anonim: piszą nawet po roku, bo to tylko baby
  • Odpowiedz