Aktywne Wpisy
darknightttt +10
Moje zasady pierwszych 3 randek #tinder #zwiazki #gownowpis
- tylko miejsca publiczne
- zaproszenie do domu wieczorem = koniec znajomości
- odmawiam wyjść do restauracji, nie chce czuć się zobowiązania a jedzenie jest dla mnie trochę intymne więc wolę uniknąć skrępowania
- spacery TYLKO jak jest ciepło i ładna pogoda
- dwa drinki to max ile wypije
- nie wsiadam do samochodu
Plusy za: zamówienie mi ubera na powrót, branie pod uwagę
- tylko miejsca publiczne
- zaproszenie do domu wieczorem = koniec znajomości
- odmawiam wyjść do restauracji, nie chce czuć się zobowiązania a jedzenie jest dla mnie trochę intymne więc wolę uniknąć skrępowania
- spacery TYLKO jak jest ciepło i ładna pogoda
- dwa drinki to max ile wypije
- nie wsiadam do samochodu
Plusy za: zamówienie mi ubera na powrót, branie pod uwagę
rzaden_problem +259
Cześć
Potrzebuję opinii kogoś z zewnątrz.
Zacząłem się nad tym zastanawiać, czy jest ze mną coś nie tak?
Mam raptem 23 lata, studiuję, pracuję, chodzę na siłownię. Poza tym przesiaduję w domu przed komputerem. Nie mam znajomych, dziewczyny czy nie utrzymuję kontaktów z rodziną. Taki nerd-samotnik. Radzę sobie w życiu: pracę mam całkiem niezłą, studia prawie kończę i niedawno kupiłem samochód (sam, rodzice nie musieli dokładać) i jeszcze ćwiczę na siłowni bo okazało się, że sprawia mi to frajdę. Przed komputerem lubię siedzieć, pozwala mi to zapomnieć o problemach w pracy/uczelni czy w domu.
Jednak już kilka razy (głównie przez matkę) słyszałem, że (cytat) „Jesteś odludkiem” albo „Wyjdź gdzieś, siedzisz całymi dnami przed tym pudłem” lub „Która cię zechce? Nie dość, że niski to jeszcze zamyka się w czterech ścianach”.
Ostatnio wkurzyła się jak zadzwoniła jakaś ciotka, którą widziałem ostatnio 15 lat temu i nie chciałem z nią (znaczy z ciocią) rozmawiać. Uznałem, że nie ma sensu rozmawiać bo i po co? Tyle lat nie rozmawiałem i nagle mam rozmawiać?