Wpis z mikrobloga

  • 3
@MePix: nie wiem kto, czego i po czym się spodziewał ale chyba wódz Xboxa mówił wielokrotnie że woli szybkie ładowanie i płynność ponad rozdzielczość…. dlatego niektóre modele postaci wyglądają jak z ME Andromeda i jest lock na 30 FPS ale jest za to 4K. No ok.

W sensie ja to rozumiem, muszą być ustępstwa ponieważ gra ma być olbrzymia, rozbudowana i widzisz tamten księżyc? Możesz na niego polecieć, to po prostu
@janushek Chyba nikt rozsądny nie sądził ,że to pójdzie w 60 fps na konsoli. Jeszcze z tym globalnym oświetleniem opartym o RT. Moze jakis czas po premierze dostaniemy tryb wydajności -w koncu i tak musza zrobic okrojona wizualnie wersję dla xbox S .
  • 0
nikt rozsądny nie sądził ,że to pójdzie w 60 fps na konsoli

@Variv: to jest gra Bethesdy, czy ktoś rozsądy oczekiwał czegoś więcej niż okej grafiki, powtarzających się assetów i bardziej zaludnionych planet niż jedno miasteczko?
I czy takie coś nie powinno działać w 60 klatkach chociażby kosztem rozdzielczości?

Poza tym co to za tekst, lol - na gadaniu o 60-120 FPS i "najpotężniejszej konsoli" oparli swój marketing a teraz się
@MePix: Też tego nie kumam. W starfielda chętnie zagram, do tego na Game Pass, ale mam wrażenie, że z mojej RTX 3070 ta giera wyciśnie siódme poty żeby zbliżyć się choćby do 60fps. A co dopiero mówić o graczach XSS/X.
@soul1 Hmmm na razie planety miały mala roślinność a to sprzyja wydajność. Trudno powiedzieć jak bedzie np w neon city . To pewnie będzie najtrudniejsza wydajnościowo lokacja.
@janushek: Ale w tym komunikacie jest napisane, że 60 fps to standardowy output konsoli i jest to prawda, w sensie sygnał idzie zawsze w 60fps nawet jak sama gra chodzi w 30. I może dawać też sygnał 120fps ale musi być aktywowany specjalny tryb. Patrząc na kontekst odpowiedzi można podejrzewać Greenberga o robienie zamętu, ale nie mówi on żadnej nie prawdy jeśli przeczyta się jego tweeta na prawdę ze zrozumieniem.

Przecież
  • 0
działasz po prostu w złej wierze

@yeradd: na dodatek kładłem się spać z myślą, że przez to gigant z Redmond ogłosi bankructwo.

No i w sumie gry wtedy wychodziły w 60-120fps bo wszystko wychodziło z last gena.

Ale przecież są gry teraz, dzisiaj, wczoraj czy za tydzień, które są tylko na obecną generację i są ładniejsze (i pewnie wcale nie dużo mniejsze) od tego budżetowego Star Citizena a jednak są w
Ale przecież są gry teraz, dzisiaj, wczoraj czy za tydzień, które są tylko na obecną generację i są ładniejsze (i pewnie wcale nie dużo mniejsze) od tego budżetowego Star Citizena a jednak są w 60-120 FPS.


Gdyby tak nie było to wcale bym się z tego nie śmiał i nie bawiłoby mnie gadanie "przecież to było wiadome", lol

Myślałem że po to są tryby wydajności czy jakości aby gracz sam zadecydował jak
Ale przecież są gry teraz, dzisiaj, wczoraj czy za tydzień, które są tylko na obecną generację i są ładniejsze (i pewnie wcale nie dużo mniejsze) od tego budżetowego Star Citizena a jednak są w 60-120 FPS.


@janushek: Problem jest tylko taki, że nie tylko "ładność" zużywa zasoby konsoli. Tak można zrobić The Last Of Us, które wygląda jak wygląda (i oczywiście jest to imponujące), ale ze statycznymi lokacjami, gdzie każdy cień
parę różnych sposobów poruszania się, różne perspektywy kamery sterowania postacią


@yeradd: xdd. Nie zapomnij o możliwości kucania. To też potężny feature, niesamowite osiągnięcie technologiczne pozerajace znaczne zasoby sprzętowe