Wpis z mikrobloga

Nie wiem po co (.…)

@yeradd: a no tak, o MS i ich grach albo dobrze albo wcale, zapamiętam!


Po prostu rozbawił mnie Twój tekst o "złej wierze", tak jakbym miał czerpać jakiś zysk z tego - nawet plusów dostałem mniej niż @Pormen, lol

Dla Starfielda (i przez Fable) odpaliłem Ceneo rozważając zakup tej pięknej xboksowskiej bryły, nie mam żadnej korzyści ani intencji aby ta gra okazała się niewypałem -
@janushek: Ja nawet Cię nie podejrzewam o żadne stronnictwo w wojenkach konsolowych (które pochłaniają chyba większy procent jakiegokolwiek contentu znajdującego się na tagach tego serwisu). Chodzi mi po prostu o sam fakt, że wszystko co ktoś inny napisze z góry odnosisz do przekazu jaki daje marketing całej platformy/korporacji i społeczności ich graczy (i dodatkowo pewnie masz na myśli te najgorsze jednostki). I interpretujesz chyba nie wszystko do końca fair.

Czemu nie
ok dzięki za komentarz, którym przynajmniej udowodniłeś, że nie masz pojęcia o czym piszesz.


@yeradd: ty masz za to zajebiste pojęcie

wreszcie ktoś, kto rozumie, że gry nie składają się tylko z grafiki, a pod spodem engine wykonuje ogrom skomplikowanych obliczeń niekoniecznie związanych z tym, co widać


@mainstreet33: bethesda dorzuca crypto minery do swoich gier?
@MisPluszowyZWadaWymowy: No to będą 3 ¯\(ツ)/¯
Konsole mają ograniczony potencjał.

Więc jak rok temu były wystarczające na tamte gry to w tym roku już nie, grafika i wymagania idą do przodu, konsola stoi w miejscu
tylko 2 gry miały wyłącznie 30 na obecnej generacji: Gotham Knights i Redfall.


@MisPluszowyZWadaWymowy: i obie nie prezentowały nic co by te 30 usprawiedliwiało. Jeśli trafia z tym co obiecali to powiedziałbym, ze Starfield będzie pierwszą gra, w której te 30 fps będzie miało sens. Poza tym za chwilę powychodzą gry na UE5 i na silnikach, które są odpowiednikami i 30 fps stanie się standardem na konsolach.
@yeradd: Starfield będzie miał Bethesdową fizykę gdzie możesz przemieszczać przedmioty i gra pamięta gdzie je zostawiłeś. Tylko nie wiem jak w tej grze ale w takim Skyrimie to w sumie było zbędne i na dodatek działało słabo, przedmioty świrowały przy interakcji itp.