Jak to jest, w krzywej cukrowej po 1h do 160 zaś po 2h glukoza spada mi do 42, insulina w normie(po 1h skacze do 57) po 2h do 7, hemoglobina glikowana w normie.
I nie dostanę pasków do glukometru ze zniżką, chociaż zdycham przy glukozie 42. Do diabetologa nawet nie chcą dać mi skierowania i każą się wypchać. Czy ktoś ma podobny problem, znalazł jego rozwiązanie ?
@Doment, nie jestem lekarzem, ale jako ze sam mam problemy z weglami, to temat draze dosc intensywanie i smiem twierdzic, ze cos na ten temat wiem. Nie znam wynikow innych Twoich badan, wiec ciezko tu o pelniejszy obraz. Glukoza na czczo idealna. To, co pokazales wskazuja na hipoglikemie reaktywna. Poziom glukoza w tescie obciazeniowym w drugiej godzienie powinnien wrocic do stanu wyjsciowego, i nie byc nizszy niz 70mg/dl. Po 1 godzinie, Twoja
@basic_error: HbA1C mam w normie, inne badania mogę też udostępnić. Podobno według mojego lekarza za ten stan rzeczy odpowiadają hormony i móżdżek , czekam na wizytę u endokrynologa.
Bardzo dziękuje za odpowiedź. Co do żarcia, to wiem bo od lat bez wiedzy o tym tak się odżywiam, gdyż sam wypracowałem sobie taki system żywienia poprzez obserwacje swojego organizmu po czym i kiedy źle się czuje. Ot tak nieświadomie dlaczego wypracowałem
I nie dostanę pasków do glukometru ze zniżką, chociaż zdycham przy glukozie 42.
Do diabetologa nawet nie chcą dać mi skierowania i każą się wypchać.
Czy ktoś ma podobny problem, znalazł jego rozwiązanie ?
#diabetolog #cukrzyca #z-----------a #nfz #lekarz #medycyna #zdrowie
Twój komentarz to jakaś kpina chłopie.
Mój błąd 44 nie 42.
Mierzone w dwóch różnych laboratoriach, krzywa cukrowa po 75g glukozy
Glukoza na czczo idealna. To, co pokazales wskazuja na hipoglikemie reaktywna. Poziom glukoza w tescie obciazeniowym w drugiej godzienie powinnien wrocic do stanu wyjsciowego, i nie byc nizszy niz 70mg/dl.
Po 1 godzinie, Twoja
Podobno według mojego lekarza za ten stan rzeczy odpowiadają hormony i móżdżek , czekam na wizytę u endokrynologa.