Wpis z mikrobloga

#glovo #pysznepl #uber #jedzzwykopem

TL DR
Glovo to gowno- nie zamawiajcie tam

Zamowilem wczoraj zarcie z McDonalds. Punkt w odleglosci 10 min z buta od domu. Po godzinie dotarlo zimne, cola rozwodniona. Ogolnie nadawalo sie do wyrzucenia. Pisze do supporu glovo. Rozmowa pic rel. W skrocie: podstawa do reklamacji jest fota zimnego zarcia, bo pani Monika oceni ja po zdjeciach XD. Tydzien temu zglaszalem podobna sytuacje na pyszne.pl to w ciagu 24h mialem pelen zwrot na koncie plus -20% na kolejne zamowienie. Ale jak rowniez Pani Monika staierdzila - oni nie sa pyszne.pl. Takze glovo to gowno i nie wolno tam nic zamawiac.
Zulf - #glovo #pysznepl #uber #jedzzwykopem

TL DR
Glovo to gowno- nie zamawiajcie ta...

źródło: IMG_1703

Pobierz
  • 81
  • 2
@Horkheimer a gdyby podstawo zwrotu bylo by wsadzenie sobie sloika w dupe, to bys go zaladowal bez wazeliny? Taki sam sens jest robienie zdjec reklamacji zimnego jedzenia. Ale takie tluki jak ty, monika z glovo i reszta tu wyzej nie jwst w stanie pojac w swoich ciasnych umyslach. Dupe beda kazali nadstawic, to sie wypna z usmiechem, bo jakis gowno regulamin karze. Okrutna mam z was beke
@Zulf: Nie rozumiem jednego.
Korzystasz z aplikacji więc musisz zaakceptować regulamin, w tym pewnie polityke zwrotów / reklamacji. Jeżeli support prosi Cię o dostarczenie zdjęcia, to znaczy że jest ono wymagane, pewnie dlatego że glovo musi się potem jakoś rozliczyć z MC. Nie bronie glovo, bo to syf aplikacja, ale w tym przypadku mają racje, to Ty stwarzasz problem którego by nie było gdybys zrobił te zdjęcia, zachowując się jak buc.
@Zulf: Widzę, że przegląd ceramiki sam się dziś zrobił.

Nie wpadłeś dzbanie na pomysł, że zdjęcie 'zimnego' jedzenia nie jest elementem weryfikacji, że jest zimne, tylko tego czy w ogóle mówimy o tym samym zamówieniu? Weryfikacja, ze w ogóle je masz, dostałeś, sprawdziłeś czy zimne. Tego. Konkretnego. Zamówienia. Bo Monika nie wie, czy nie zamówiłes 5 big maców z 5 barów i próbujesz ich teraz #!$%@?ć na zwrot.