Wpis z mikrobloga

#glovo #pysznepl #uber #jedzzwykopem

TL DR
Glovo to gowno- nie zamawiajcie tam

Zamowilem wczoraj zarcie z McDonalds. Punkt w odleglosci 10 min z buta od domu. Po godzinie dotarlo zimne, cola rozwodniona. Ogolnie nadawalo sie do wyrzucenia. Pisze do supporu glovo. Rozmowa pic rel. W skrocie: podstawa do reklamacji jest fota zimnego zarcia, bo pani Monika oceni ja po zdjeciach XD. Tydzien temu zglaszalem podobna sytuacje na pyszne.pl to w ciagu 24h mialem pelen zwrot na koncie plus -20% na kolejne zamowienie. Ale jak rowniez Pani Monika staierdzila - oni nie sa pyszne.pl. Takze glovo to gowno i nie wolno tam nic zamawiac.
Zulf - #glovo #pysznepl #uber #jedzzwykopem

TL DR
Glovo to gowno- nie zamawiajcie ta...

źródło: IMG_1703

Pobierz
  • 81
@Zulf: O kurde to Ty, ten sfrustrowany klient, który przyszedł z potrzebą przedstawienia mu sensu spełniania procedur funkcjonujących w firmie bo on ich nie rozumie i jest taki niezależny i taki inteligentny, że jest to poniżej jego poziomu. Oczywiście najlepszym celem do wyrażenia swojego niezadowolenia z procedur jest podrzędny pracownik obsługi klienta, który nie ma na to wpływu. Nie, nie może tego zgłosić wyżej bo mają to na górze w dupie
@Zulf: A na przyszłość polecam ten stan:

1. Dzień dobry. Otrzymałem zimne jedzenie, chciałbym zgłosić reklamację.
2. Oczywiście, proszę o przesłanie zdjęcia dostarczonego jedzenia.
3. [wysyła zdjęcie]. Proszę bardzo. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu?
4. Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 7 dni roboczych.
5. Dziękuję serdecznie za pomoc. Pozdrawiam.
6. Przepraszam za kłopot. Pozdrawiam również.

I ty i Monika mielibyście lepszy dzień....