Wpis z mikrobloga

@maegalcarwen: szanuję, ktoś w marketingu zna naturę polskich cucków. Ja mam mieszkania, ale wymagam tego samego od swojej partnerki, niestety masa życiowych przegrywów się kredytuje żeby harować całe życie na swoje księżniczki.
  • Odpowiedz
  • 9
@PfefferWerfer: samo targetowanie reklamy to nic złego, chodzi o sposób wyrażania się wobec tego targetu. Tutaj zrobili to w sposób poniżający. Jakby zrobili tę samą reklamę ale z Julką która narzeka że mieszka ze starymi więc nie może swobodnie zapraszać Alvaro z Erasmusa czy Klaudiusza z Tindera to by był wielki ból dupy i nigdy by takiej reklamy nie wypuszczono
  • Odpowiedz
  • 2
@TeslaPrawdziwy

Zawstydzanie jako strategia marketingowa? Na tagu stosowane od wielu lat przez trolli. Teraz widać gdzie jest źródło takich pomysłów.


Do tego wystarczy dodać sztucznie wykreowaną otoczkę prestiżu wokół tych którzy już zainwestowali w beton (drogie samochody, zagraniczne wakacje etc.) i masz przepis na sukces rodem z MLM, który powielają wykopowe wilki np. @Kiedysbedeczerwonka xDDD
  • Odpowiedz
@maegalcarwen: Oho wykopki przeżywają bo ktoś w reklamie pokazał jak wygląda rzeczywistość. To przecież logiczne, że status majątkowy wpływa na atrakcyjność i w sytuacji gdy obie osoby podobają się nam fizycznie na podobnym poziomie i darzymy je podobną sympatią co do charakteru, to wiadomo że zawsze wybierze sie dajmy na to lekarkę z własną chatą zamiast sklepową z biedronki mieszkającą z rodzicami. Status majątkowy czy pozycja społeczna może nawet znacznie przeważyć
  • Odpowiedz
wybierze sie dajmy na to lekarkę z własną chatą zamiast sklepową z biedronki mieszkającą z rodzicami


@Dusk_Forest77: jeżeli chcesz mieć młode. Ja bym wolał poczucie kontroli nad związkiem. Rzecz gustu. Lekarka prędzej sobie zmieni gałąź na upper class, no i te dyżury z jurnymi, młodymi #!$%@?.
  • Odpowiedz