Wpis z mikrobloga

@mieszkamtu: Przecież w głównym przekazie dalej skupiają się głównie na promocji za pomocą tradycyjnie atrakcyjnych modeli. To jest taka poboczna kampania, mająca trafiać do tego segmentu, której i tak nie zobaczy większość tradycyjnych klientów, albo nie będzie ich obchodzić. Jeśli można poszerzyć klientelę mały kosztem, to czemu tego nie robić?
A tak w ogóle, jeśli uważasz, że wcześniej marka była taka konserwatywna, to przypominam: założyciel i imiennik jest biseksualny lub homoseksualny.
@mieszkamtu: Ja zauważyłem, że największy problem z tym mają ci, którzy wcześniej rzucali Korwinizmami o wolnym rynku. Tak właśnie działa wolny rynek. Każdy suwerenny przedsiębiorca sam sobie decyduje jak będzie wyglądać jego reklama. A to, że grubi ludzie pojawiają się w reklamach wynika z tego, że mamy epidemię otyłości w dzisiejszych czasach, a producenci zauważyli w nich pewną niszę klientów na których można zarobić.
@mieszkamtu: dostosowali się to targetu klientów. Bądźmy szczerzy, na ulicy znacznie częściej spotkasz osobę otyłą niż z wyrzeźbiona sylwetką. Firma po prostu chcę podlizać się klientom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
dostosowali się to targetu klientów


@gupi_ja: dokładnie to samo powtarzam, firmy mają lepsze powody do akcji marketingowych niż jakieś wymysły wykopków o kontrolowaniu świata. Ta, grubas i grubaska są powodem całego zła w zachodnim świecie i zniszczą zdrową komórkę rodzinną wykopka w postaci 1 + 0 xDDDD

Firmy widzą, że ludzie z BMI 40 kupują ich gacie to po co mają zatrudniać jakiś wysportowanych i szerokich modelów czy szczupłe i zgrabne