Wpis z mikrobloga

217 280 + 15 + 10 + 16 + 15 + 15 + 15 + 60 + 40 = 217 466

Rzadko tu wrzucam, bo zazwyczaj mi się nie chce. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale tym razem są dwie okazje:

Ważniejsza:

1. Przypominam, że w styczniu powstał Roweroworównikowy Discord, o czym @MordimerMadderdin informował TUTAJ.
Na Discordzie jest sporo znanych, lubianych i rozpoznawalnych użytkowników taga, tych mniej znanych też. Ale co ważniejsze -- Discord żyje, są dyskusje o sprzęcie, o wyścigach, kącik warsztatowy, sklepowo-okazjowy, treningowy zarówno dla Wielkich Chłopów jak i Chudych Szczurów, heheszki też są.
I chyba żadnej większej gównoburzy nie było, a na pewno żadnego ragequita.

Po zaproszenie -- PM do mnie, @MordimerMadderdin lub @Zkropkao_Na. Ewentualnie zapytać jakiegoś bywalca tagu -- też może się podzielić zaproszeniem.

====================

Mniej ważna:

2. Wymieniłem korbę Clarisa "na kwadrat" na Clarisa HT2. Nawet nie było tak źle -- raptem kilkadziesiąt #!$%@? i "ale #!$%@?", jedna zniszczona grzechotka, wycieczka do OBI po nowe narzędzie. poszedł też penetrator do broni, bo WD40 nie dawał rady.

O dziwo -- nowy Claris, mimo, że suport pusty w środku jest ciut cięższy od starego. Chyba kwestia większego blatu -- nowy ma 50T, stary 46T.

Za to różnica w działaniu jest zauważalna od razu -- jakoś to płynniej chodzi, czuć mniejszy opór.
Prawdę powiadają mędrcy, że wymiana suportu na kwadrat na HT2 to jeden z najlepszych niskobudżetowych upgrejdów roweru.

#rowerowyrownik #rower

Skrypt | Statystyki
Pobierz Polinik - 217 280 + 15 + 10 + 16 + 15 + 15 + 15 + 60 + 40 = 217 466

Rzadko tu wrzuca...
źródło: 1683787715997
  • 11
@kuraku:
Też się trochę bałem tego, że trzeba będzie deptać jak koń -- ale nie jest jakoś zauważalnie ciężej, przynajmniej na ile jestem w stanie stwierdzić po jednym przejeździe do pracbazy.
Ostatnio złapałem się na tym, że młynkuję kadencją 100RPM, dziś pojechałem o pracy i naturalnie się kręciło 90RPM.

Może spróbuj inną kasetę? W zimie wymieniłem stockową kasetę na taką, która ma większe zębatki, bo na czasami trójmiejsko-kaszubskich podjazdach brakowało mi