Wpis z mikrobloga

@inzynier_dusz: sympatyczne, w czym renderujesz? Pachnie Arnoldem, choć szum taki trochę Redshitfowy ;-)
Wrzuć jaką mapę na specular/ roughness (cokolwiek, nawet monochromatyczną albedo, albo zwykły noise), bo dość gadko to wygląda, tzn. zgaduję, że dość gładko wygląda, bo szumu u nas pod dostatkiem ;-)
Ogólnie? Super, dajesz więcej!
@ReksioZaglady: Hej to akurat Redshift bo testuje ich nowy SSS RandomWalk. W tytule dałem też *wip*. Gdzie wrzucić textury? Jeżeli chodzi o twarz to jest tam 16k displacement podzielony na 3 kanały w zależności od głębkości zmarszczki i poziomu detalu. Dodatkowo będą też mapy pod 3 warstwy sss, i inne tricky. Te screeny to szybkie quickgraby z IPR, które miały leżeć u mnie na dysku ale postanowiłem że wrzucę. Ogólnie chyba
@inzynier_dusz: hahaha, skądś jednak ten szum pamiętałem ;-) Redshift jest fajny, znacznie szybszy niż Arnold, choć daaawno (lata?) nie miałem z nim styczności, więc teraz pewnie zasuwa (na czym renderujesz? Coś z serii A, Quadro. rtx?).

Może za dużo wyimaginowałem sobie przez szum, ale miałem wrażenie, że odbicia światła na skórze są zbyt płaskie, stąd pomysł żeby "cokolwiek" na specular/ roughness żeby złamać zbyt czystą taflę. Pewnie to tylko moje przewidzenie,