Wpis z mikrobloga

No i #!$%@? w końcu trafiłem na dynamicznego, młodego, ambitnego (borek #pdk) programistę. Pracuję jako senior i jakiś mid tak #!$%@?, że ja zaczynam blado wyglądać. Pytanie na forum typu wrzucamy tego taska do tego sprintu bo już mamy dużo? Mid: oczywiście, damy radę (będziemy #!$%@?ć - szef się cieszy). Analizujemy jakieś duże zadanie, robimy grooming, każdy bierze jakiś kawałek taska i kto pierwszy się zgłasza do połowy subtaskow? No oczywiście mid. Chcemy już kończyć nudne spotkanie z biznesem, kto jeszcze ma pytania i chciałby pociągnąć temat? No oczywiście mid.

Zaraz mnie #!$%@?ą xD

#programista15k #pracait
famir96 - No i #!$%@? w końcu trafiłem na dynamicznego, młodego, ambitnego (borek #pd...

źródło: VreiHCoPeyWROvJGsiE4IkMygSOdlx6w

Pobierz
  • 21
@famir96: Też miałem taką jedną dziewczynę w zespole jakiś temu, nadgorliwa, klepiąca nadgodziny za free z własnej woli. Na szczęście management też widział że ona trochę jebnięta pod tym względem i nie wymagał tego samego od reszty zespołu (który i tak robił swoją robotę).
wrzucamy tego taska do tego sprintu bo już mamy dużo


@famir96: to krytykuj, że nie wrzuca się w połowie sprintu skoro reszta nie zamknięta. Jak estymuje za nisko to wypominaj o czym nie pomyślał, może testy, może review, może poprawić po review. Krytykuj, że będzie brak jakości i bugi. Jak się nie wyrobicie w sprincie to miej to jako argument, że bez sensu było brać.
@famir96: kiedyś mialem taką drużynę, w której oceniano pracę na podstawie tasków. Brano średnią i oceniano kto odstaje (tak wiem xD), tłumaczyłem baranom z "drużyny" żeby tak nie zapierd.. Bo i tak wezmą średnią xD oni wpadli we flow pracy i koniec