Wpis z mikrobloga

Macie jakieś doświadczenie z samochodami z USA?

Wiem, że te kseony z USA nie spełniają norm unijnych. Szukam samochodu Infiniti G37x, natomiast każdy prawie egzemplarz to amerykaniec i posiada amerykańskie lampy (pomarańczowa kreska) - pytanie czy da sie je dostosować bez zmiany całego reflektora?

Tutaj jest przykład auta, które wpadło mi w oko i na nagraniu widać tj. świeciły na pobocze - czego amerykańskie lampy nie robią.
Nie miałem nigdy doczynienia z amerykańcami a nie chciałbym, żeby mnie "wkręcił" że wszystko jest okej.

Pytanie też, jak te auta z tymi reflektorami przechodzą przeglądy w Polsce - wszystko kwestia "dogadania"?
#samochody #motoryzacja #usa #samochodyzusa
Pobierz
źródło: lampy
  • 18
@Yakooo W Ameryce Północnej większość lamp jest asymetryczna, tak jak w Europie. Symetryczne były sealed beam'y, gdzie żarówka jest całością lampy. Pracując w warsztacie blacharskim w Kanadzie, mieliśmy maszynę do ustawiania reflektorów i byłem jedyny co kumał jak to obsługiwać XD. Lampy na Stany nie mają oznaczeń EU, ale z tego co wiem, to wszystko zależy od gościa który będzie robił przegląd.
@Yakooo: @Tata_Kasi: europejski projektor włożony w oryginalny klosz nadal nie ma homologacji. Z mojego doświadczenia diagności pilnują, żeby na nagraniu monitoringu wszystko było ok, w moim samochodzie jedyne żądanie to było założenie oddzielnych od kierunkowskazów pozycji i oczywiście z tyłu przeciwmgielne (kierunki mam pomarańczowe, czerwone pewnie przejdą z zieloną żarówka, nie mogą tylko być z jednej żarówki że światłem stop). Światła mijania mam symetryczne, ale nikt nie miał uwag. Podczas
@Yakooo: przeglądu nie przejdzie nie zarejestrujesz. Czy już na PL blachach stoi? U nas to się czepiają. A kierunki z światłami do jazdy dziennej się palą? Też zawsze jakiś służbista w niebieskim mundurze może się doczepić dowód zabrać. To są xenonowe lampy spryskiwacze to auto ma ?
@Yakooo: Pierwsze czego diagnosta się czepi to brak spryskiwaczy lamp przednich, bo G37x ma xenony. Drugie to układu samopoziomowania, który według UE wymogów jest niezbędny, a w tym przypadku niewystępujący.
Tak samo przy ew. kontroli policyjnej, jak tylko kontrolujący będzie chciał coś znaleźć, to to jest pierwszy element na który patrzą, widać od razu.
Kolejny to tak jak przedmówca napisał, oznaczenia E na lampach (czyli homologacja EU), brak (jeżeli przegląd jest
@trzaichlac69: stoi na polskich blachach, w Polsce miał kilka przeglądów robionych.
W zasadzie każdy G37x widzę, że nie ma zrobionych lamp i ma przeglądy zrobione i rejestracje

@FenixxPl - jeśli chodzi o G37 - to te auto występuje na rynku europejskim również.
@Wychwalany: odpuściłem te auta, obecne g37 na otomoto / allegro to kompletne trupy. Gdyby ktoś chciał zerknąć co tam sie dzieje, to mozecie na priv napisać.

Jadę teraz obczaić qx50, o tyle, że europejskiego
@Yakooo jak Ci się nie pali to może lepiej wyjdzie sprowadzic auto z usa, będziesz wiedział co bylo uszkodzone i jak pozniej naprawione. sa importerzy ktorzy oferuja od razu naprawe i oddanie auta na gotowo.