Wpis z mikrobloga

kupiłem nowe moto, honda cbf 1000f i się okazało że ma olejarke chociaż sprzedajacy nie mówił - czy mogę używać do niej jakiegoś taniego oleju zamiast oryginalnego od scottoilera, w stylu silnikowego do moto czy przekładniowego?

#motocykle #motoryzacja
  • 19
@PiotrFr: Nie wiem, nie znam się, stąd dałem na końcu znak zapytania. Ja ogólnie olejarki nie montuję i nie mam zamiaru, wolę to zrobić ręcznie na postoju, niż dokładać kolejny odbiornik prądu, który też się może #!$%@?ć i działaś wybiórczo. Chcesz mieć dobrze, zrób to sam.
@Zielony34 @PiotrFr ja używałem hipolu ale nie w olejarce. w ogóle ta olejarka to jest imo overkill chyba że się dużo jeździ. W lato jak gorąco to ten olej leci jak z kranu nawet na najniższym stopniu, wszystko #!$%@?.
czy mogę używać do niej jakiegoś taniego oleju zamiast oryginalnego od scottoilera, w stylu silnikowego do moto czy przekładniowego?


@oreze: możesz nawet kujawskiego. Ale nie będzie robił tego co powinien.
w ogóle ta olejarka to jest imo overkill chyba że się dużo jeździ. W lato jak gorąco to ten olej leci jak z kranu nawet na najniższym stopniu, wszystko #!$%@?.


@Kick_Ass: ja robiłem tak, że w lato ja włączałem na 1-2h i było ok :) teraz mam wał i swięty spokój.
@oreze: Przecież flaszka takiego oleju wystarczy Ci na cały sezon spokojnie. Nie ma to jak zesrać się co najmniej 15k za moto i sępić na olej 70 złociszy na sezon. Tego to ja jakoś nie pojmuję. Co najciekawsze, nie Ty jeden szukasz tego typu oszczędności.
@Zielony34: No chyba, że bieżnik jest fajny to tak....( ͡° ʖ̯ ͡°)
Tak na marginesie, zamiast się cieszyć, że zestaw za parę stówek ma się w gratisie, to ludziska szukają co by tam nalać, żeby było za darmo. Ja kupiłem taki scotoiler w jakiejś promocji, tylko że mniejszy v system za 75 jurka, wczoraj dzwonili z salonu, że moto dotarło i trzeba tylko rozpakować i poskładać. Pierwsze